Die met dat witte t-shirt is dat pukke pietje?Of remandijvie of gewoon een onbekende??quote:Op zondag 24 januari 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian, de ranzige crowd-pleaser delivers:
[ afbeelding ]
We hadden niet de hele stairway afgehuurd hè? Er mochten ook nog andere mensen naar binnen die niet van Fok! kwamen, lief als Gert is.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die met dat witte t-shirt is dat pukke pietje?Of remandijvie of gewoon een onbekende??
O shit, dan kan ik nietquote:
Joh we kunnen wel zoveel zeggen. Waar zien ze ons eigenlijk voor aan!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou geef je toch toe dat die feauteaux bestáát!?
Is die echt zo morbide als ik nu denk?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Had je nog een foto laten maken????
Ze geloven waarschijnlijk ook meteen dat jij een vol glas bier over Mera hebt getieft enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh we kunnen wel zoveel zeggen. Waar zien ze ons eigenlijk voor aan!
Ja of dat jij gewoon onder de bartafel stond te pissen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze geloven waarschijnlijk ook meteen dat jij een vol glas bier over Mera hebt getieft enzo.
Tssk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Is die echt zo morbide als ik nu denk?![]()
Heidi, heb je nou de hele nacht in Utrecht doorgebracht?
Kan dat warm, zonder dat je een hotel hoeft te nemen?
Daar zijn video's van, dat kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja of dat jij gewoon onder de bartafel stond te pissen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze geloven waarschijnlijk ook meteen dat jij een vol glas bier over Mera hebt getieft enzo.
Tssk.
Ik kan toch ook niet weten dat daar net een medewerker rondkruipt om de glasscherven van Liesl op te ruimen?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn video's van, dat kan ik niet ontkennen
Gert deed het tenminste met een gerichte, mannelijke trap tegen die wankele tyfustafeltjes en niet met zijn uitzwenkende holquote:Op zondag 24 januari 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, ik snapte je eerdere opmerking al niet dat Gert dat nu deed.
Gert stomme glazenomgooiert!![]()
Wat lekker om eens tegen iemand anders te kunnen zeggen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet weten dat daar net een medewerker rondkruipt om de glasscherven van Liesl op te ruimen?
Dat wijf was trouwens sowieso aan een douche toe
Ooo... OK. Ja dat had ik al gepost: scheurtje in het bot.quote:
Hoho! Bob heeft bevestigd dat de tafeltjes lang niet zo wankel waren als de vorige keer.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert deed het tenminste met een gerichte, mannelijke trap tegen die wankele tyfustafeltjes en niet met zijn uitzwenkende hol
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Iejunnnnnnnnn... stommme lul!111!! *giechel, gniffel"
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert deed het tenminste met een gerichte, mannelijke trap tegen die wankele tyfustafeltjes en niet met zijn uitzwenkende hol
Dus heeft hij echt ruig moeten trappen en had hij het niet zo makkelijk als jij, zwenkbil!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoho! Bob heeft bevestigd dat de tafeltjes lang niet zo wankel waren als de vorige keer.
Boeie! Ik heb helemaal niets omgegooid gister.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus heeft hij echt ruig moeten trappen en had hij het niet zo makkelijk als jij, zwenkbil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |