Leuk stel hoor !!!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boah, ik ben professioneel aandachtshoer, wat denk jij nou
[ afbeelding ]
Gewoon een knap stel he? Al ziet Ian er erg moe uit, maar dat komt ongetwijfeld van de lange reis.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind Ian ook een lekker ding hoor
wat llief !quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liesjeeeeeeeeeee het is al bijna avondquote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Die foto vond ik ook zo tof! Terwijl ik helemaal bijna van een kruk afviel enzo
Ik was heul nie moe, kijk maarquote:Op zondag 24 januari 2010 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een knap stel he? Al ziet Ian er erg moe uit, maar dat komt ongetwijfeld van de lange reis.
Idd, absoluut niet moequote:Op zondag 24 januari 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was heul nie moe, kijk maar
[ afbeelding ]
Als jullie dan toch jullie foto's out in the open gooien, doe dan ook effe die middelvingers van Mera, en dat jij daar een beetje half verveeld achter staat te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesjeeeeeeeeeee het is al bijna avond
okequote:Op zondag 24 januari 2010 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik groette Ian
Ik ben zelf alweer uren fris en fruitig wakker.
Ian, de ranzige crowd-pleaser delivers:quote:Op zondag 24 januari 2010 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jullie dan toch jullie foto's out in the open gooien, doe dan ook effe die middelvingers van Mera, en dat jij daar een beetje half verveeld achter staat te kijken.
Leuk stelquote:Op zondag 24 januari 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's niet zo'n goed idee Ian!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt bijna niets omgegooid!![]()
Dat schijnt Gert tegenwoordig te doen?
Ik vond het zo leuk dat je er was! Had graag nog wat langer met je gepraat over het rls-gebeuren, wijs man.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
He schatten bedankt het was supergezellig, wat heb ik smakelijk gelachen
Nou geef je toch toe dat die feauteaux bestáát!?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet zo'n goed idee Ian!![]()
Sowieso wil ik niet herkenbaar in beeld, maar al helemáál niet op die manier.![]()
En jij ook niet, geloof me.
Eén biertje maar! En mijn halve arm lag er af!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |