Ik zit zo naar die achtertuin van je te kijken hè...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwah, anders hebben we altijd Teuntje nog
Oh ik wil best een BBQ organiseren, ware het niet dat Klundert ws. niet te vinden is op welke plattegrond dan ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit zo naar die achtertuin van je te kijken hè...
Daar kan ik ook wel een barbecue in kwijt denk ik...
Alleen die glazen tuintafel en Liesl is natuurlijk een risico
En zo wel komen die arme mensen hier na 12en nooit meer wegquote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik wil best een BBQ organiseren, ware het niet dat Klundert ws. niet te vinden is op welke plattegrond dan ook.
Ik denk dat sommigen helemaal niet blij worden van Teun's tuinquote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwah, anders hebben we altijd Teuntje nog
Ik kom nog steeds, of je wil of nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen helemaal niet blij worden van Teun's tuin
Beter één Mera in de hand dan tien Fokkers op de vluchtquote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Alleen maar leuker met een paar verschillende userts d'r bij
En dan lekker achterover leunen met een potje bier in de ene hand en een Mera in de andere kijken hoe die idioten Teuntjes tuinmeubels naar elkaars hoofd tiefen
Zelfs JIJ gaat Gert irl tof vinden, die knakker is echt relaxed.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beter één Mera in de hand dan tien Fokkers op de vlucht
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfs JIJ gaat Gert irl tof vinden, die knakker is echt relaxed.
Ja, die andere kant heeft hij kapodt gemaakt met zijn stoere karate movequote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]'t Is een weldoener met maar één kant, een toffe!
![]()
![]()
Ja, enige "onhandigheid" kun je hem af en toe niet ontzeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, die andere kant heeft hij kapodt gemaakt met zijn stoere karate move
Nu je het zegt... Karate move... Bier-van-tafel-ninja-kick...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, enige "onhandigheid" kun je hem af en toe niet ontzeggen
Hij had mij nog niet zo heel lang geleden al "afgevinkt", die komt heus niet, hij breekt z'n benen liever eldersquote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem bij de barbecue uit de buurt houden voor je tuin in de hens staat
Vandaar dat je hier in de RLS over die BBQ begint, gecombineerd met het gebedel om een Bob omdat je graag naar de meet wilde.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit jij nou een meet te regelen in mijn tuin??![]()
Als ik ergens roep dat ik een bbq voel aankomen heeft dat niet direct met fok te maken vrees ik.
Dat dàcht je maarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik wil best een BBQ organiseren, ware het niet dat Klundert ws. niet te vinden is op welke plattegrond dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |