Arme Gertquote:Op zondag 24 januari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Behalve Gerts arm is er echt niks verneukt!![]()
Tinky!
Ja fijnquote:Op zondag 24 januari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Behalve Gerts arm is er echt niks verneukt!![]()
Tinky!
Dat mocht ik toch allang, gekkie. Ik ben namelijk heul leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt je witte sportsokjes nu bij hun gehaald....je mag vast aaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllleeeeeeeeeeees doen nu![]()
Ik weet het weer.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik nog vroeg of je met ons zat te kwartetten!
'Neeeeeeeeeeee, ah neeeeeeeeeeeeeee....'![]()
Alsof we niks meer dan Pokemonkaarten voor je zijn!Wij hebben óók gevoel!
Als ik jou was....en remlof vond mij dan schattig....dan zou ik me toch ietwat nerveus maken....als ik jou was dan he...nu niet natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mocht ik toch allang, gekkie. Ik ben namelijk heul leuk.
Remlof vond me zelfs schattig
Van die pauper-wc ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja fijn![]()
Kom daar heul binnen, zenuwachtig handjes schudden met Gert.
Komt het Donkere Gevaar van achter met: TINKYYYY!!!11!
whahaquote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Van die pauper-wc ja.Eigenlijk was ik heel verdrietig want ik kreeg mijn handen niet goed droog en opeens
*BOEM* spotlight ON, Jij!En toen kwam toch nog alles goed.
Anders was ik vast het tafeltje boos voorbij gestampt en op zoek gegaan naar een tent met goede droogmogelijkheden.
Goed, mijn haar zat ook wel fan-tas-TIES!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik heel verdrietig want ik kreeg mijn handen niet goed droog en opeens
En toen zag je Ian en deed je:quote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Van die pauper-wc ja.Eigenlijk was ik heel verdrietig want ik kreeg mijn handen niet goed droog en opeens
Anders was ik vast het tafeltje boos voorbij gestampt en op zoek gegaan naar een tent met goede droogmogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |