Hihi Morrie komt sowieso goed, die zie ik vast wel weer als eerste. Net als die twee witjes. Nala en Simba toch? Ozzy ligt ook altijd dichtbij. Bella moet ik even gaan zoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Jora, Ozzy en Bella graag
En Morrie ook
A-HA! Misschien heb ik toch gelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi Morrie komt sowieso goed, die zie ik vast wel weer als eerste. Net als die twee witjes. Nala en Simba toch? Ozzy ligt ook altijd dichtbij. Bella moet ik even gaan zoeken.
Maar als jullie daar willen slapen, mogen jullie dan geen tent neerzetten? Volgens mij doen wel meer mensen dat. En volgens mij hebben ze boven ook een logeerkamer met badkamer. Daar komen geen dieren.
Ik vind een tent ook wel romantisch!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A-HA! Misschien heb ik toch gelijk.![]()
Wel jammer dat daar geen dieren komen.
Elisa en ik boycotten de tent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind een tent ook wel romantisch!
quote:
Lieve schat, ik ga NIET in een tent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik wilde juist met jou en elisa in een tent...
samen in een bedstee dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ga NIET in een tent.Maar je blijft mijn BFF
Bedstede is goedquote:
Janetjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef jora23 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat twee van onze exbewoners hier al geadopteerd zijn. Milo en Reneetje komen allebei via onze kliniek bij dierenthuis en ik heb vooral bij Milo even een traantje moeten laten dat ie weg ging... Hij is zo lief. Maar gelukkig gaan de dierenarts en ik morgen weer richting Dierenthuis. Hele dag opereren en helpen daar. Moet ik nog een bepaald dier een flinke knuffel van jullie geven?
Jaaaaaaaa, Reneetje natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef jora23 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat twee van onze exbewoners hier al geadopteerd zijn. Milo en Reneetje komen allebei via onze kliniek bij dierenthuis en ik heb vooral bij Milo even een traantje moeten laten dat ie weg ging... Hij is zo lief. Maar gelukkig gaan de dierenarts en ik morgen weer richting Dierenthuis. Hele dag opereren en helpen daar. Moet ik nog een bepaald dier een flinke knuffel van jullie geven?
Al 6 maanden dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Bedrag op de rekening is nu ¤ 103,--!
Ik heb ook een maandbijdrage van iemand uit Den Haag, maar ik weet niet wie het is
BrandX, ben jij dat?
Correctie: ik kreeg inmiddels 3 mailtjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg een mailtje met een PP-presentatie van Dierenthuis
Komt goed! En geen sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Nestari het volgende:
Ik zal morgen mijn betaling in orde maken. Nog geen tijd voor gehad, sorry!!!
Ga ik later vanavond even doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Maes het volgende:
Greysie heb je vandaag al op de rekening gekeken? Ik wil weten of SNS zijn werk doet. Bij mij is het afgeschreven.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Nestari het volgende:
Ik zal morgen mijn betaling in orde maken. Nog geen tijd voor gehad, sorry!!!
En???quote:
Bella heeft een donker vlekje aan de neus dus die eerste is het volgens mij niet en de tweede weet ik ook niet zeker. Maar wel kick dat jullie Teun hebben geadopteerd. Ik heb Simba en Nalaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:03 schreef Xyno het volgende:
Laatst op bezoek bij Dierenthuis: is dit toevallig Bella?
[ afbeelding ]
Of loopt ze hier?
[ afbeelding ]
We gingen kijken naar Teun, ons adoptiekatertje
jah dat ben ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Bedrag op de rekening is nu ¤ 103,--!
Ik heb ook een maandbijdrage van iemand uit Den Haag, maar ik weet niet wie het is
BrandX, ben jij dat?
quote:
Wat een fraai bedragquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
Betalingen bijgewerkt in de lijst hierboven! Dank allemaal weer!
¤ 136,50 staat er op!
Heb ook Xyno en Teun op de lijst gezet als adoptanten
Ja dat kan hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef Autidude het volgende:
Nog een vraagje eigenlijk, ik kan toch ook gewoon 1 x een bedrag over maken ipv elke maand een heel klein bedrag, want het is toch gewoon een pot? Gewoon mijn maandbedrag x 12 en dan over een jaar weer? Want dat is voor mij wat handiger.
quote:Beste adoptant,
Allereerst hartelijk dank dat u mij hebt geadopteerd.
De bedoeling is dat u twee keer per jaar een bericht met foto van mij krijgt en zo op de hoogte wordt gehouden hoe het met mij gaat.
Zoals u weet ben ik behoorlijk op leeftijd, ik ben al 20 jaar. Maar dat zou je niet zeggen want ik gedraag me nog steeds als een jonge blom.
Ik bemoei me graag overal mee, soms tot vervelends toe bij de verzorgers. Maar ze zijn blij dat ik nog steeds kerngezond ben. Ik loop elke dag wel enkele kilometers op mijn korte pootjes door het dierencafé en buiten.
Ik ben een kleine maar dappere hond en zelfs de beste waakhond die ze in huis hebben.
Nooit verveel ik me bij Dierenthuis, er is zoveel te beleven. Iedere dag is er volop bedrijvigheid. In de ochtend beginnen de verzorgers met ons te voeren. De dieren die dat nodig hebben krijgen medicatie, ik mijn pilletje tegen hartfalen want dat is wel nodig.
De kattenbakken worden verschoond en er staat een gigantische afwas in de keuken die gedaan moet worden. Daarna worden alle verblijven grondig schoongemaakt. Tussendoor krijgen wij natuurlijk ook aandacht. Ze hebben het er maar wat druk mee.
Op de foto hierbij lig ik even uit te rusten. Deze is gemaakt door fotografe Saskia.
Zij maakt altijd prachtige foto`s van ons.
Kom gerust eens bij me langs.
Tot de volgende keer,
een poot van Morrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |