Hihi Morrie komt sowieso goed, die zie ik vast wel weer als eerste. Net als die twee witjes. Nala en Simba toch? Ozzy ligt ook altijd dichtbij. Bella moet ik even gaan zoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Jora, Ozzy en Bella graag
En Morrie ook
A-HA! Misschien heb ik toch gelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi Morrie komt sowieso goed, die zie ik vast wel weer als eerste. Net als die twee witjes. Nala en Simba toch? Ozzy ligt ook altijd dichtbij. Bella moet ik even gaan zoeken.
Maar als jullie daar willen slapen, mogen jullie dan geen tent neerzetten? Volgens mij doen wel meer mensen dat. En volgens mij hebben ze boven ook een logeerkamer met badkamer. Daar komen geen dieren.
Ik vind een tent ook wel romantisch!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A-HA! Misschien heb ik toch gelijk.![]()
Wel jammer dat daar geen dieren komen.
Elisa en ik boycotten de tent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind een tent ook wel romantisch!
quote:
Lieve schat, ik ga NIET in een tent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik wilde juist met jou en elisa in een tent...
samen in een bedstee dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ga NIET in een tent.Maar je blijft mijn BFF
Bedstede is goedquote:
Janetjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef jora23 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat twee van onze exbewoners hier al geadopteerd zijn. Milo en Reneetje komen allebei via onze kliniek bij dierenthuis en ik heb vooral bij Milo even een traantje moeten laten dat ie weg ging... Hij is zo lief. Maar gelukkig gaan de dierenarts en ik morgen weer richting Dierenthuis. Hele dag opereren en helpen daar. Moet ik nog een bepaald dier een flinke knuffel van jullie geven?
Jaaaaaaaa, Reneetje natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef jora23 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat twee van onze exbewoners hier al geadopteerd zijn. Milo en Reneetje komen allebei via onze kliniek bij dierenthuis en ik heb vooral bij Milo even een traantje moeten laten dat ie weg ging... Hij is zo lief. Maar gelukkig gaan de dierenarts en ik morgen weer richting Dierenthuis. Hele dag opereren en helpen daar. Moet ik nog een bepaald dier een flinke knuffel van jullie geven?
Al 6 maanden dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Bedrag op de rekening is nu ¤ 103,--!
Ik heb ook een maandbijdrage van iemand uit Den Haag, maar ik weet niet wie het is
BrandX, ben jij dat?
Correctie: ik kreeg inmiddels 3 mailtjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg een mailtje met een PP-presentatie van Dierenthuis
Komt goed! En geen sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Nestari het volgende:
Ik zal morgen mijn betaling in orde maken. Nog geen tijd voor gehad, sorry!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |