Zowel Milo als Olliequote:Op zondag 24 januari 2010 16:36 schreef indaha het volgende:
Dank je wel voor het plaatsen van de foto's van Milo en Oliie , ik was aan het zoeken hoe het moest maar ben er nog niet achter.
Ik kan altijd, want ik maak er wel tijd voorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als we nu data gaan prikken, wordt het vast een keer in mei ofzo dat iedereen kan![]()
Waaaaar blijft die beloofde PM dames van de Pie Aaaarrrrrr?
Supergooser!quote:
Grijssie is hoofd PM-zaken en het concept is al goedgekeurd. Zal d'r zo wel aankomen denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Als we nu data gaan prikken, wordt het vast een keer in mei ofzo dat iedereen kan![]()
Waaaaar blijft die beloofde PM dames van de Pie Aaaarrrrrr?
Wat jij wilt; het mag allebeiquote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
Betaal je dan iedere maand geld of 1x een bedrag?
Luf ju reight bekquote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef Maes het volgende:
Ik doe mee maar dat wisten jullie alen mijn adoptiehondjes staan al hier boven Simba, die gister een beetje boos op mij was omdat ik heb uit zijn lekkere warme nestje haalde en Nala de grootste vrijdoos ever.
![]()
Ennnnnnnnn ik heb de eerste ¤ 5 in mijn zak voor het projectElisaB i lufs joe
Je kunt ten allen tijden opzeggen, maar voor een paar maanden wordt dat administratief voor DTH wel erg omslachtig. Misschien kun je kijken naar een eenmalige donatie. Of anders stort je hier bij voor de twee fok adoptiebeestjes? Want dat kan dus vanaf 1 euro per maand. Stort 12 euro en je bent voor een jaar klaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
Een eigen wordt een beetje te duur, lijkt mij niet dat je maar voor een paar maanden adopteert?
Dan doe ik dat wel! Wil ik wel snel het rekeningnummer want ik ga hierna de rest van mijn financiën bekijken en dan heb ik misschien wat minder zinquote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt ten allen tijden opzeggen, maar voor een paar maanden wordt dat administratief voor DTH wel erg omslachtig. Misschien kun je kijken naar een eenmalige donatie. Of anders stort je hier bij voor de twee fok adoptiebeestjes? Want dat kan dus vanaf 1 euro per maand. Stort 12 euro en je bent voor een jaar klaar.
Dat doe je niet!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
Ja hallo! als ik nu niet gauw pm krijg trek ik mijn aanbod weer in.
Ik houd je in de gaten.quote:
Sleept de ruzie achter zich aan richting SC....quote:Op zondag 24 januari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd je in de gaten.Ik kan dat, want ík weet hoe jij eruit ziet.
![]()
Sorry voor de SC pee arr laydees.We gaan onze echtelijke onenigheid wel ergens anders uitvechten.
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Elies, jij mag ook PMen heurHet is niet mijn actie, maar van ons samen!
Was even weg
Ik ga nu PMen!
De honden zijn 10 euro per maand, de katten 7 euro per maand.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal het vandaag of morgen overmaken. Zo'n beestje kostte 10 euro in de maand hè?
Jaja, ik ga hier heus niet teveel aan uitgeven. Ik vroeg me alleen even af hoeveel geld we dan bij elkaar moeten krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
De honden zijn 10 euro per maand, de katten 7 euro per maand.
Maar doe rustig aan he met geld, we doen het samen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |