Ik ook hoor, maar het boeit me verder niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nouhou! Ik ben ook nog steeds op NL geband. Met vermelding van mijn twee IP adressen.
Clementie!
Ik al bijna twee jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef marijon het volgende:
Ik ook nog steeds, na een jaar.
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend
Het is amaaaaaaaaaaaaaazing!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag er weer op...na een persoonlijk gesprek met de beheerder zelf! Eindelijk na ruim 2 jaar...![]()
Ik leer weer bijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
LekkerSimpel, MrD, MrDavenport aka PietjeSV, mod van SV. Enzo @@
Zo, en ben je nu dan gelukkigquote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag er weer op...na een persoonlijk gesprek met de beheerder zelf! Eindelijk na ruim 2 jaar...![]()
Gemeen he?? Altijd maar Sly de schuld geven terwijl HIJ degene is diequote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef akveor het volgende:
Wat een teringlijders... Zitten ze Sly weer topics lang te narren...
Hahaha.. je klinkt helemáál niet Pissed-off..quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is amaaaaaaaaaaaaaazing!![]()
Eindelijk, nou euh, doei
Het is duidelijk dat je me totaal niet kentquote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. je klinkt helemáál niet Pissed-off..
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup...ik haat gesloten deuren..
Je moet eerst door een ballotagecommissie denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Stefan het volgende:
Kun je je nog aanmelden bij NoLife trouwens of is er een ledenstop?
Het kwam ook niet echt van mijn kant.. maar het gezeik over de bans werd Sly bljkbaar genoeg en heeft zelf actie ondernomen, vandaaruit zie ik wel hoe het verder gaat...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?
En als er weer wat gebeurt wordt je nog meer door het slijk en de bagger gehaald op dat forum en op de radio.
Maar ieder zijn ding, maar dit is mijn mening.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?
En als er weer wat gebeurt wordt je nog meer door het slijk en de bagger gehaald op dat forum en op de radio.
Nou je moet anders eerst blazen en daarna tuulijk je identifidingesenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alsof er iemand bij de deur staat met een lijst in zn hand. Elke mongool kan er binnenlopen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is me verdorie een poos geleeeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
programma Verleid de buurvrouw al gelukt?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik denk ik zwaai even langs... niets beters te doen vanmiddag![]()
Maar ja daarna wel weer druk dussuh nu ben ik er weer even
neuj... ben er mee gestopt... werd er moe vanquote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
programma Verleid de buurvrouw al gelukt?
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef versabommie het volgende:
Wat een gekkehuis zeg !
grt,
Bommie01 (weer account kwijt )
Nimmerrrrrrrr! ben een kerstkind!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
doe je kerstmuts nou eens af.. tis nog 49 weken!
Dus jij bent bommie die vd week zo werd onthaalt op de chat met zijn discipelenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef versabommie het volgende:
Wat een gekkehuis zeg !
grt,
Bommie01 (weer account kwijt )
LOL, de meiden maakten maar een grapje heur, ik ben een vrij doorsnee dudequote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dus jij bent bommie die vd week zo werd onthaalt op de chat met zijn discipelen![]()
Hoi massias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |