PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
Hij melde net weer aan Pietje dat hij wel woensdag komt en dat Pietje en hij elkaar dan de hand kunnen geven, of zoiets ppffttt snap het allemaal niet meer, komt hij nou wel of komt hij nou niet, komen er verschillende mensen van verschillende forum`s om met elkaar te bakkeleien?? echt we wachten het maar rustig af.
om 5:28 zei PietjeSV op de Vlemchat: MET JE SPEKREET!!!!!
waar dit nou op slaat?
en daarna mocht er weer alleen over StudioVlem gepraat worden.
Nou schiet mij maar lek![]()
Wat nú weer, iedereen heeft gister gehoortd dat ie WEL komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Sly meldt dat hij niet in Jaaps show komt.
Ikke ookquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
CopyCat
Maanvis
Disana
Zo'n ban is dus eigenlijk een akte van goedgebektheid en beschaving.
Hmm zouden wij dat ook mogen zeggen tegen Jaap?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.
Mootie - ban op nlquote:
Oh oke hahaha ja weet ik veelquote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.
Ik denk niet dat het Jaap ook maar iets aan z'n gat zal oxiderenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm zouden wij dat ook mogen zeggen tegen Jaap?
Dus de mail gaat rechtstreeks naar Bram?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:48 schreef Dottey het volgende:
Je komt dan in contact met de redactie.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus de mail gaat rechtstreeks naar Bram?
Bram is producent/regisseur en eindredactie. Werken er nog meer mensen aan de show behalve Alsido die de blikjes drinken komt brengen?quote:
LS? Labiele Sly?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef mootie het volgende:
Ah, nu gaat LS weer niet woensdag, maar we weten het, niks zo veranderlijk als een LS.
Is dat niet die gast met de uitkering die niet in TBO1 mocht van de WW?quote:
Alsof er iemand bij de deur staat met een lijst in zn hand. Elke mongool kan er binnenlopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |