Damn, wat een blamage....quote:
Zelfs neemmenietserieus is braafquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Damn, wat een blamage....
Ga je me straks ook nog vertellen dat LS tegenwoordig braaf meedoet?
LS was of is moderator.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Damn, wat een blamage....
Ga je me straks ook nog vertellen dat LS tegenwoordig braaf meedoet?
nouw ik heb nog geen aandacht gehad hoor van bommiequote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommie zoveel fans heeft, omdat hij let op detail, ondanks t rellen, blijft hij ook op kleine vraagjes letten en antwoorden, en daar houden vrouwen nou een maal van, aandacht.![]()
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, die Bom is gewoon een oude trage lul geworden
Next
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommie zoveel fans heeft, omdat hij let op detail, ondanks t rellen, blijft hij ook op kleine vraagjes letten en antwoorden, en daar houden vrouwen nou een maal van, aandacht.![]()
Ken hele Bommie niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niznooooo.....lang gelee....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....
mis je weinig aan... als hij zn pilletjes weer eens vergeet is hij best leuk... verder nix aanquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
mis je weinig aan... als hij zn pilletjes weer eens vergeet is hij best leuk... verder nix aan
heujquote:
Soort typetje van Wim de Bie met vogelpoepje in z'n haar.quote:
hahahah kan ik inkomen .....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj![]()
Ja sinds de palingen van Jan ben ik een tijdje genezen van RLS en SHO
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soort typetje van Wim de Bie met vogelpoepje in z'n haar.
Beetje haarloze typetjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??
post eens een foto van hem... Zal ik even oordelen....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje haarloze typetjes.
Zou Sly niks voor me zijn?
Hij heeft ook Fok!users uitgenodigd, maar die willen nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:02 schreef Disana het volgende:
Lekkere muziekjes hier, mijn neus was koud maar nu gloeit hij weer![]()
De berichten zijn dus verdeeld, we moeten dan maar afwachten wat Jaap doet. Ik zou het wel een beetje inconsequent vinden als hij alleen Sly zou uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |