Bij deze dan maar... *proest*quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Flammie het volgende:
Wat een reacties
Ik heb btw nog steeds niet met die vriend durven te spreken.. Hij was wel op MSN maar ik sta de hele tijd op offline mode.. Heb verder nog niks gehoord dus er is nog hoop...
En hij was kleeeein tsooo heeeeeee eg een microformaatjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Bij deze dan maar... *proest*
Ja FOKkertjes. Voor diegenen die twijfelen aan de echtheid van dit topic... twijfel no more.![]()
[ afbeelding ]
Het is waar... ik was die gozer aan de andere kant. VERDOMME FLAMMIE!
Reden te meer om ver weg te vertrekken.
Dat je zo lomp bent is 1 ding dude, maar jezelf nog een tweede keer voor lul zetten... en nu voor een nog groter publiek....![]()
![]()
Eeuh wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Bij deze dan maar... *proest*
Ja FOKkertjes. Voor diegenen die twijfelen aan de echtheid van dit topic... twijfel no more.![]()
[ afbeelding ]
Het is waar... ik was die gozer aan de andere kant. VERDOMME FLAMMIE!
Reden te meer om ver weg te vertrekken.
Dat je zo lomp bent is 1 ding dude, maar jezelf nog een tweede keer voor lul zetten... en nu voor een nog groter publiek....![]()
![]()
quote:
O ja, we waren even vergeten dat jij net als zo'n superheld bent. Uit die stripboekjes. De hang naar avontuur. De nog onbekende paden bewandelen. Trek je zwaard en treed naar voren. Klaar om het duel met de wereld achter het gordijn aan te gaan. En je rent en je geniet van de natuur om je heen. Dat stukje ongerepte verzwelgt je zoals de golven een schip ten onder laten gaan. Maar je bent niet bang, je bent nieuwsgierig en moedig. Zonder aarzeling ga je door. Een held word je genoemd. En als een held zul jij worden gememoreerd, generatie na generatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Trust_live het volgende:
Overdreven reacties hier, jullie maken zeker niet veel mee op een dag ofwel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |