je gaat dat scherm ook echt wegdrukken als ze zich gaat omkleden gast, wtfquote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef honda1990 het volgende:TS is een baas al faalt hij wel enorm, ik had een keer dat ik met een meid zat te cammen (gewoon met kleren aan enzo, ik was 15
) en zij ging zich even omkleden, ik scherm weggedrukt, zij was dus kennelijk in haar string voor de cam gaan staan, maar ik reageerde niet omdat ik het niet zag. Ze heeft me vanaf toen genegeerd
Dat zou ze in een kamer ernnaast doen, ze liep weg dus ik klikte em weg. Blijkt dat ze even later gewoon weer voor de webcam gingquote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
je gaat dat scherm ook echt wegdrukken als ze zich gaat omkleden gast, wtf
Ik zou het op zich ook tamelijk vreemd vinden, maar ik geloof ook niet dat het verhaal waar is. Toch schijnt het vaker te gebeuren dat mensen de behoefte hebben om hun lul te gaan laten zien op een webcam. Zo... en nu naar bed!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:30 schreef mirved het volgende:
Wat me verbaasd is dat niemand het raar vind dat je je lul gaat laten zien op de webcam. In de 8 jaar dat ik msn gebruik heb ik daar nog nooit behoefte aan gehad. (Mocht het waar zijn)
www.chatroulette.comquote:Op maandag 25 januari 2010 00:37 schreef Nezz het volgende:
[..]
Ik zou het op zich ook tamelijk vreemd vinden, maar ik geloof ook niet dat het verhaal waar is. Toch schijnt het vaker te gebeuren dat mensen de behoefte hebben om hun lul te gaan laten zien op een webcam. Zo... en nu naar bed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |