Nu vind ik die andere grappen ineens heel grappigquote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik denk dat ik dit topic koop en dat ik dan voor je neus op mijn laptop ga springen
jij: 'wat doe je?'
ik: 'ik heb hem toch gekocht!!'
Ow laat maar, je bent een vrouwquote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik denk dat ik dit topic koop en dat ik dan voor je neus op mijn laptop ga springen
jij: 'wat doe je?'
ik: 'ik heb hem toch gekocht!!'
Dat verklaart waarom die rommelmarktgrap in deze context totaal niet grappig is.quote:
dat is toch ook de bedoeling van dit topicquote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom die rommelmarktgrap in deze context totaal niet grappig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hoe noem je een noord-Afrikaan die overal een probleem van maakt?HAHA ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hoe noem je een noord-Afrikaan die overal een probleem van maakt?oke ik vond hem best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
OMG IEMAND MOEST LAchenquote:Op zondag 24 januari 2010 02:16 schreef Teezie het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de man: ''I'm a''
zegt de dokter: ''FATMAN''
Poll: Ik moest lacheninderdaad gast
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |