Slaap lekker!!!quote:
Dat past al helemaaaaaaaaaaaaaal niet!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:05 schreef P.F het volgende:
http://link.marktplaats.nl/313853142
aaaaahw!
quote:
ga eens slapen ofzo!quote:
quote:
kusjekroelquote:
oh, okee!!!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:59 schreef trovey het volgende:
Nachtchat loopt weer lekker vlot....zit ik hier met mijn roze prinsessenjurk en kroontje op als Nachtprinses
![]()
Ja!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:53 schreef DeZwabber het volgende:
stelletje 14 jarigen zijn jullie ook wel he
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]waar moeten we het over hebben dan?
als je een foto plaatst zal ik wat zeggenquote:Op zondag 24 januari 2010 02:59 schreef trovey het volgende:
Nachtchat loopt weer lekker vlot....zit ik hier met mijn roze prinsessenjurk en kroontje op als Nachtprinses
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal gedaan als niet-meeter
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je een foto plaatst zal ik wat zeggen
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je een foto plaatst zal ik wat zeggen
quote:
pizza gemaakt en een beetje geexperimenteerd met ubuntuquote:Op zondag 24 januari 2010 03:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal gedaan als niet-meeter
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pizza gemaakt en een beetje geexperimenteerd met ubuntu
helaas geen foto, ik heb alleen een foto van de ovenschotel van gisterenquote:Op zondag 24 januari 2010 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Te weinig info....welke pizza en liefst met foto
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
helaas geen foto, ik heb alleen een foto van de ovenschotel van gisteren![]()
maar ik had calzone's gemaakt met barbeque-kip
aka kip gebakken in bbq kruiden, met paprika, mais, en barbeque saus in een pizza
oh godquote:Op zondag 24 januari 2010 03:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag aan de boterhammen met pindakaas en vanavond aan een broodje ham.....in het weekend maak ik er altijd een zootje van....verder dan een blik soep opentrekken kom ik nooit......ja ik weet
....maar de andere 5 dagen eet ik uitstekend
Oh ja vanmiddag ook nog even een verjaardag bezocht maar ik heb me ingehouden![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:27 schreef trovey het volgende:
Katten beginnen me allemaal aan te staren....ja jullie eigen schuld...de laatste dagen het blikvoer niet in totaal willen opeten....nu moesten jullie met zijn allen met 1 blikje doen....maar dat was geen Tom Poes natuurlijk maar Whiskas en ja daarvan willen jullie wel meer hebben
, straks voor het slapen aan de brokken....meer heb ik niet te bieden
....
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh godik vind het echt leuk om te koken, doordeweeks kookt mijn moeder, waar ik dan zit
en in het weekend leef ik me uit, en maak ik zelf watsoms wat moeilijks, dit weekend wat simpels
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat ze nog tegenvallen deze maand....als de Whiskas op is (goedkoop kunnen kopen) is het alleen goedkoop blikvoer deze maand want ik koop er niets meer bij....vanmiddag net even het kasboek voor deze maand doorgenomen en die dierenartskosten van januari hebben er dieper ingeslagen dan gepland.....nog 5 euro over deze maand voor boodschappen als alle vaste lasten (voor mij en dieren) eraf zijn.....dat wordt interen op de voorraadkast/diepvriezer/koelkast deze maand
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mazzel nog dat de maand bijna voorbij is dan
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het maar waar....die is net begonnen...26ste komt het laatste binnen en dan is het weer wachten tot 20 februari tot het volgende roeibootje met geld
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
dan heb je hopelijk een flink volle vriezer
ik heb eigenlijk iedere dag wel wat te doen, voornamelijk omdat ik het de dag ervoor niet gedaan hebquote:Op zondag 24 januari 2010 03:45 schreef trovey het volgende:
Zo even 9 kattenmaaltijden aan brokken in hun bakjes...die kunnen er gedurende de nacht en ochtend weer tegen
Ik ga ook zo langzamerhand maar eens naar de slaapkamer toe....morgen de spullen die uit de badkamer kwamen na het opruimen maar eens uitzoeken....ik heb morgen weer wat te doen....de hele dag
![]()
Waarom denk je dat ik die badkamer vandaag heb gedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk iedere dag wel wat te doen, voornamelijk omdat ik het de dag ervoor niet gedaan heb
en zo schuift alles vooruit
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.
En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten
OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren![]()
![]()
Je hebt een pmquote:Op zondag 24 januari 2010 07:38 schreef JJH het volgende:
Trouwens, dit topic.![]()
[..]![]()
Heldin.
Mag ik ook een login voor de emmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |