Er worden hier geen veren in de Dikke Hol van Jaap geschoven, jahquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Heeft die gekke Jaap het toch voor elkaar met zijn oproep. Fok en nowlive zijn nader tot elkaar gekomen. De bans zijn opgeheven.Dit is het beste weekend van het jaar ik voel het.
Love Love Love Peace Fok Love Nowlive
groephuggggggggquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Heeft die gekke Jaap het toch voor elkaar met zijn oproep. Fok en nowlive zijn nader tot elkaar gekomen. De bans zijn opgeheven.Dit is het beste weekend van het jaar ik voel het.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
Unban iedereenje bent zo lekker bezig
![]()
Dan kan het hele spel weer van voor af aan starten
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!quote:
ik ben gewoon gastquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana FOK - xxxxx.cable.ziggo.nl - xxxxx@gmail.com
Ik ben zijn nieuwe vijand yvonne
Nou na 3 dagen love love love is wel een beetje een overdosis hoor,quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Zei hij dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, lullig he voor Disana, zij is haske aardig.
bedanktquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef bbfakir het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen weltrusten. Jij ook Sly.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |