Ik heb er ooit 1 post geplaatst, geen idee waarom ik ben gebandquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een ban voor een kritisch postje... maar ik kon onder mn ban uit als ik even zou bellen. Ammehoela dus.
mis je hetquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
En Gher? kan Gher er na 2½ Jaar en 10 e-mailen óók weer eens op?
^Snap je punt. Het ging mij om de users die onderling iets kapot wilde maken en terecht een ban hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een ban voor een kritisch postje... maar ik kon onder mn ban uit als ik even zou bellen. Ammehoela dus.
Jij stond vroeger bekend als de schrik van Vol, dus dat kritische postje zal wel weer een tirade zijn geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nog 40 users actief zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:15 schreef mootie het volgende:
Ja, duizenden bans, hoeveel members zijn er nog over?
Respect..ieder zijn mening.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef san39 het volgende:
ik was geband ben geband en wens geband te blijven dank uw![]()
op nl he dan
Ik ben heul geen schrikquote:Op zondag 24 januari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij stond vroeger bekend als de schrik van Vol, dus dat kritische postje zal wel weer een tirade zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |