Don't push it Gherquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
En Gher? kan Gher er na 2½ Jaar en 10 e-mailen óók weer eens op?
Nee, maar ik heb het al een aantal keer beloofd gekregen en ik wil nou eens weten wanneer het écht gebeurd...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Sly, als je je toch van je goeie kant laat zien, dan heb ik een ander voorstel voor je:
Doe gewoon een generaal pardon voor iedereen, iedereen unbannen, doet Yvonne hier ook regelmatig
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mijn leven heeft weer zin....
Ow en ik lees wel, maar ik plak niet.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:20 schreef mootie het volgende:
Kijk Sly, daarom heb je dus zo'n slechte naam, door zo over mensen te praten.
San39. eerst Blauwe haakjes aanklikken recht boven post, en onder de qoute je bericht typenquote:
Er worden hier geen veren in de Dikke Hol van Jaap geschoven, jahquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Heeft die gekke Jaap het toch voor elkaar met zijn oproep. Fok en nowlive zijn nader tot elkaar gekomen. De bans zijn opgeheven.Dit is het beste weekend van het jaar ik voel het.
Love Love Love Peace Fok Love Nowlive
groephuggggggggquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Heeft die gekke Jaap het toch voor elkaar met zijn oproep. Fok en nowlive zijn nader tot elkaar gekomen. De bans zijn opgeheven.Dit is het beste weekend van het jaar ik voel het.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
Unban iedereenje bent zo lekker bezig
![]()
Dan kan het hele spel weer van voor af aan starten
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!quote:
ik ben gewoon gastquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana FOK - xxxxx.cable.ziggo.nl - xxxxx@gmail.com
Ik ben zijn nieuwe vijand yvonne
Nou na 3 dagen love love love is wel een beetje een overdosis hoor,quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Zei hij dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, lullig he voor Disana, zij is haske aardig.
bedanktquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef bbfakir het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen weltrusten. Jij ook Sly.
quote:
Da's helemaal raar. Wat zou RB betekenen? Raar Broekie?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon gast![]()
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
RB
Ja, maar juist in dat "geldige reden" zit de pijn. Die is namenlijk voor iedereen en in het byzonder voor Sl;y verschillendquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?
Ik ook, Teun in de keuken is werkelijk een openbaring, heurlijke ballequote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus, ik vind dat hier vanavond historisch belangrijke stappen gezet worden
Dat love-gedoe moet niet te lang gaan duren, want dan begint het enorm te kriebelen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou na 3 dagen love love love is wel een beetje een overdosis hoor,
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
Disana liegt nooit man
Ze is hier al jaren user, ze liegt niet en is gewoon een keurige dame en niet de een of andere liegTokkie
Hij liegt zelf, of kan hij soms in mijn chat pm kijken. Er zijn wel meer mensen lastiggevallen of bedreigd daar als hij er was.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
Disana liegt nooit man
Ze is hier al jaren user, ze liegt niet en is gewoon een keurige dame en niet de een of andere liegTokkie
We zijn al begonnen met stapelenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef snetje het volgende:
het stikt hier gewoon van de ex-nowlivers he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |