quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
Zoals de trouwe kijkers weten, gaat Bram volgende week Jaap's programma
"Tabula Rasa" weer produceren.
Bram belde vanavond. Hij zoekt een user van FOK! die zin heeft om volgende week
gast te zijn in de show van Jaap.
Reden: Een beetje praten met Japio................ en Sly van NowLive!
Dus bij deze de vraag: wie heeft er zin om zich in elkaar te laten beuken in een avondje
Paleis Soestdijk II, om zijn/haar opwachting te maken op de bank bij Jaap? En daar een mening te
hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers,
Haïti en obesitas?
Meld je aan in dit topic!
Op een rijtje
Wanneer: woensdagavond 27 januari 2010, 18:30 - 23:00
Waar: Eindhoven, Paleis Soestdijk II
Wat: "Tabula Rasa", de wekelijkse talkshow van Jaap
Met geïnteresseerden wordt contact opgenomen door Bram.
Voor alle duidelijkheid: je gaat niet "namens FOK!", je gaat als FOK!-user, wat wel een nuance-verschil is.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding
tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven
naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Dit is een averechts effect wat absoluut NIET de bedoeling is. Ik had gezegd dat iedereen welkom was
om geen onderscheid te maken en een eerlijk debat in de hand te werken. Nu trek ik dat helaas in.
Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten.
Woensdag gaat het team weer proberen om show 3 wat omhoog te krikken tov show 2.
We zijn er nog lang niet, maar we gaan gezellig door!
Adiosss
Jaapieooo
bron.... www.kingjaap.nl
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, speel ik even advocaat van de duivel. als t waar is dat zuignapje leugens heeft verspreid dat sly t met kinderen en dieren doet enzo, kan ik wel begrijpen dat hij niet met haar in gesprek wil.
Geband van de radio of geband van Nowlive?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet ook lelijk over Sly.![]()
Ik niet eens, ik heb ook zomaar een ban, vast alleen maar omdat ik op Fok! post ofzo.
Rare gang van zaken....
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, speel ik even advocaat van de duivel. als t waar is dat zuignapje leugens heeft verspreid dat sly t met kinderen en dieren doet enzo, kan ik wel begrijpen dat hij niet met haar in gesprek wil.
ik verklaar niemand heilig. en zeer zeker sly niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?
geloof vooral alle onzin die hij zegt
Die mailtjes heb ie ook zelf geschreven
Van Nowlive.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Geband van de radio of geband van Nowlive?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?
Even voor de duidelijkheid, niemand hier laat zich om de vinger winden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Jouw schuld, moest ook bitterballen regelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef yvonne het volgende:
En dat duuuuuuuurde!
http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.htmlquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet. Ben gewoon geband
Ik kan wel op nowlive maar niet de radio ontvangenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus de radio kun je wel ontvangen? Dat kan ik namelijk ook niet.
nee maar als je niet in haar leugens trapt, verklaar je sly heilig volgens haar. zure mosselquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, niemand hier laat zich om de vinger winden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |