SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ShevaJB het volgende:
Wat wordt er gedaan met dode negers?Hoe komen ze dan aan groene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauwe: Okee, doen ze dat met smurfen en die rekken ze dan uit. Rode: indianen. Maar groene?
Edit: Kikkers natuurlijk!
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 24-01-2010 14:17:10 ]
en de paarsen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan groene?
Blauwe: Okee, doen ze dat met smurfen en die rekken ze dan uit. Rode: indianen. Maar groene?
Edit: Kikkers natuurlijk!
Een blanke wurgen tot-ie paars aanloopt of zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Was dat niet een bros?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef donthate het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker
Een bounty
Inderdaad, want dat is de enige plek waar je die moppen kunt vinden.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:50 schreef Fatal1ty-headshot het volgende:
Sommige mensen jatten hier gewoon moppen van
http://wgo.to/moppen/index_wereldwijd.php
Euh boeiend der moeten tog neger grapjes gemaakt wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:50 schreef Fatal1ty-headshot het volgende:
Sommige mensen jatten hier gewoon moppen van
http://wgo.to/moppen/index_wereldwijd.php
Ik weet trouwens ook niet HOE je het doet maar jij accepteert die grapjes gewoon en vind ze leuk?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Euh boeiend der moeten tog neger grapjes gemaakt worden![]()
Der staat toch niet verzin er 1
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:57 schreef Fatal1ty-headshot het volgende:
[..]
Ik weet trouwens ook niet HOE je het doet maar jij accepteert die grapjes gewoon en vind ze leuk?
Sorry ik kan het niet begrijpen, ik ben geen neger maar zou dit absoluut niet leuk vinden als ik er wel een was. Maar ja ik ben er geen dus /care
Misschien dat ik alle grapjes die niet over slavernij gaan wel zou kunnen waarderen als ik een neger wasquote:Op zondag 24 januari 2010 17:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Waarom het leven zo serieus nemen?![]()
Zolang het grapjes zijn oke
Maar als er dan op eens iemand zomaar kut neger komt zeggen ofzo dat vind ik natuurlijk niet leuk![]()
Maar voor de rest kan ik er wel tegen horo ik maak ook grapjes over turken marrokanen en weet ik veel wat
mensen moeten ergens leren tegen te kunnen
Maar je bent geen neger zeg je net dus hoe weetje dat je er niet tegen zou kunnequote:Op zondag 24 januari 2010 17:02 schreef Fatal1ty-headshot het volgende:
[..]
Misschien dat ik alle grapjes die niet over slavernij gaan wel zou kunnen waarderen als ik een neger was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |