neem alle papieren mee en ga woensdag naar eindhovenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
ik zie het al, die sly heeft jullie hier ook allemaal een rat voor ogen gedraaid. jullie laten je allemaal manipeleren door hem. al dat geld wat ik terug heb betaalt was het geld wat over was en te veel was gestort. daarvan heb ik iedreen zijn deel terug gegeven maar ja, dan geloven jullie sly toch lekker?
ik heb het hier wel weer gezien. sly heeft jullie ook allemaal in ze zak lijkt het wel.
Wanneer die sneeuw gaat opvriezen op het koningsplein en Heiligeweg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gewoon weer een lijn getrokken.... Geen sneeuw meer voor mij
Pardon ik ben geen nowliver en hij heb mij niet in me zak ik was op ibg en heb het gevolgd enz dus aub meid wees verstandig en ga nu niet dingen zeggen die niet kloppen aubquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
ik zie het al, die sly heeft jullie hier ook allemaal een rat voor ogen gedraaid. jullie laten je allemaal manipeleren door hem. al dat geld wat ik terug heb betaalt was het geld wat over was en te veel was gestort. daarvan heb ik iedreen zijn deel terug gegeven maar ja, dan geloven jullie sly toch lekker?
ik heb het hier wel weer gezien. sly heeft jullie ook allemaal in ze zak lijkt het wel.
Shit en ik maar wachten op me deelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik ben serieus.
Echt, na Haïti wil ik ook nog wel saamhorig Hilari redden.
Sodemieter nu maar op, nadat je ontmaskerd was ging je weer vrolijk door op Marktplaats.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
Je hebt gelijk we zijn om, Sly is He-man, master of the Universequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
SLY WAAR IS HET GELD VAN DE FEESTJES?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
o ja en vraag meneer sly ook maar is waar al dat geld van die feestjes gebleven is.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
ja een gemanipeleerde rat nog wel
nog drie voor carnavalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef san39 het volgende:
[..]
eerst de zomer graag dot dat is mijn favoriete jaargetijde hoor
Maak je nog belachelijkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
o ja en vraag meneer sly ook maar is waar al dat geld van die feestjes gebleven is.
Sly praat zoals hij tiktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Juud79 het volgende:
Sly zegt, willen 'lullie' ipv willen 'jullie'.
Articuleren is een kunst op zich.
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef Copycat het volgende:
Teun! Bellen!
echt niet Ccquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wie iedereen is, maar ik zit in niemands zak.
Helaas.
Dat was iemand anders en nu niet snel naar iemand anders wijzen om de aandacht van jezelf af te halenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
aan bed rijgen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Cyrus2006 het volgende:
iemand met de dood bedrijgen daar staat hij nog steeds achter...........
Dat geld beheerde users en niet Sly.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
SLY WAAR IS HET GELD VAN DE FEESTJES?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |