Ik heb nog nooit iets stouts gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij er ook niet op. Dan moet je wel heel stout geweest zijn
Hee, ik ook niet, lol.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets stouts gedaan![]()
allen verzinsels van sly. die man is zo doortrapt, de honden lusten er geen brrod van!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
wow sly heeft wel gelijk denk ik nu. dat verhaal van die moeder en dochter heb ik idd gevolgd op ikbengenaaid.nl
je kan dr maar beter ook om lachenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook niet, lol.
Moet er wel om lachen dat hij nu Fokkers zit te paaien.
je mag nog steeds komen schuilen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook niet, lol.
Moet er wel om lachen dat hij nu Fokkers zit te paaien.
Een invasie is aanstaandequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Dottey het volgende:
Hij geeft de link van fok![]()
Watskeburt met cappen?
Je maakt je echt belachelijk nu natasjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
allen verzinsels van sly. die man is zo doortrapt, de honden lusten er geen brrod van!
op ikbengenaaid postte je anders. ging je terugbetalen enzo en ja je zat fout en had spijt enzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
allen verzinsels van sly. die man is zo doortrapt, de honden lusten er geen brrod van!
Moet ik schuilen voor een man die te laf is zijn radio voor me open te stellen? Laat me niet zo hard lachen Yvonnequote:
De shit dan zeker?quote:
Was te lachwekkend gewoon dat verhaal wat ze erom heen verzonnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
nieuw meubel idd. en de schroeven in een ah zakkie ofzo.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De shit dan zeker?
Sly gaat het allemaal oplossen en komt erop terug.... zegt ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |