Kan je aub nu is weg gaan je zet je zelf zo voor paal als iedereen gaat lezen op ibg ben je het haasjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Cyrus2006 het volgende:
iemand met de dood bedrijgen daar staat hij nog steeds achter...........
Jij moet nog een hoop leren moppie, ... of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef san39 het volgende:
[..]
eh dame ken je niet ,maarre sly heb niks bij mij en kom al helemaal niet op nl en luister ook geen rado van em duuuus wil je mij met rust laten ,eh dank u
![]()
![]()
eh jian je begreep zekers wel dat dit voor dame cyrus is hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef san39 het volgende:
[..]
eh dame ken je niet ,maarre sly heb niks bij mij en kom al helemaal niet op nl en luister ook geen rado van em duuuus wil je mij met rust laten ,eh dank u
![]()
![]()
Geen mooier vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef D. het volgende:
En nu weer een fietser die een sliding maakte
Ik ben het soms ook héél even kwijtquote:
Yvonne en die gaat eerdaags ook en dan gaat Sly zien wie er balluh heeft en dan moet ........... enfin, lees maar terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar wie mag nu wel komen van Sly?
Krijg je dan eerst een kwartier de slappe lach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoor
Nog meer fansquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef Drosera het volgende:
Owww leuk,Slyyy
Sly trekt gewoon de verkeerde mensen aan, zo flauwwwwww
Die was van de week bij vlemmix volgens die zuignap. Ook daar heb nap problemen mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |