Nou, hier niet in ieder geval. In Oman welquote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb maar een keer bij de Pizza Hut gegeten, en dat was in Parijs. Smaakte best goed.
Idd. Zelfs mars en snickers smaken vies in Turkije.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
chocolade is meestal wel vies in Turkije
Als ik ooit in Oman ben zal ik langs de Pizza Hut gaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, hier niet in ieder geval. In Oman wel. Chicken Garlic, Super Supreme, Pizza Arabia
![]()
![]()
Ze bewaren het of in de koelkast (waardoor het dus VEEL TE HARD WORDT) of buiten (waardoor het net CHOCOLADEMELK is)quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
chocolade is meestal wel vies in Turkije
is wel snel maar vermoeiend maar daardoor val ik hopelyk snel in slaapquote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zit je nu met je psp op fok? dat was altijd zooo sloom bij mij.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Mac De Burgerking smaakt echt helemaal nergens naar.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is wel snel maar vermoeiend maar daardoor val ik hopelyk snel in slaap
hielp net niet zo nog eens proberenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:44 schreef Ayca het volgende:
[..]oke
Je kan ook gewoon je psp wegleggen en je oogjes dicht doen.
Ik ben er te lang niet geweest.quote:
Wijze mensen inderdaad.. Ukkies van 16 jaar willen nog altijd ronald mcdonald een hand geven en de ballenbak in.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
alle oudere mensen die ik ken vinden bk beter
Ik ben maar een keer bij de BK geweest.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben er te lang niet geweest.dus ik ben helemaal vergeten hoe het ook al weer smaakte
maar ik weet nog wel dat ik het lekkerder vond dan de Mac, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |