Daarom, ken je grenzenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets voor corpsballetjes en paupers inderdaad.
Jammer, hoopte dat je wat zou zeggen over drankgebruikquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niks belangrijks en stop allemaal met mij nadoen :\!
drank is slecht zo je zin?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jammer, hoopte dat je wat zou zeggen over drankgebruik
NIETUS IS NIE TWAAR HET HET IS VET LEKKER EN GEZOND EN GOED EN LEKKER EN WEHASHHA HAHA ZUOPENEEENN!!!11quote:
ik geniet/ drink met matequote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
NIETUS IS NIE TWAAR HET HET IS VET LEKKER EN GEZOND EN GOED EN LEKKER EN WEHASHHA HAHA ZUOPENEEENN!!!11![]()
![]()
![]()
!111!!!!!!!!!
Leugens, lekker eten, veel frisdrank, hippe beats, socializen, wat wil je nog meer?quote:
hihi check die gozer zichzelf vragen stellenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Over een half uurtje weer aan dat project werken, mijn vrije middag, wat doe je!?
Ik hoor stemmen in mijn hoofd.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hihi check die gozer zichzelf vragen stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |