quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
Clan, het moet toch even gezegd worden. Jij komt echt met super topics op de proppen.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Pumatje het volgende:
paracommando.. ja laten we het over een site hebben
Doe normaal alsjeblieft. Ga nu niet WEER deze kant op.quote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Pumatje het volgende:
Gaat het zo door in het topic, Godtje, Esses, Sloggionderbroek en kornuiten... dan gaat het op slot.
gaan geen spelletjes spelen .
Dit komt om de paar weken weer terug, dan komt er een Admin die tegen puma vertelt dat hij normaal moet doen, en dan gaat het weer een paar weken goedquote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Machtsmisbruik? Andere weg halen en je eigen niet normale reactie wel laten staan?
Volgens mij kan je het het modden van dat topic beter aan iemand anders over laten.
Precies.quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit komt om de paar weken weer terug, dan komt er een Admin die tegen puma vertelt dat hij normaal moet doen, en dan gaat het weer een paar weken goed
Ja hallo, fijn dat je me 'waarschuwt' (??), maar je post zelf als een troll off-topic (en geeft in dezelfde post ook gewoon toe dat je TS niet waard vindt om on-topic over te posten) en delete vervolgens de reacties hierop en 'waarschuwt' mensen dat ze niet off-topic moeten gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Pumatje het volgende:
Nou, en Zith. Ik waarschuw jou.. Daarnaast ging het altijd al prima zo, hoef niets te veranderen..eigelijk ook nooit gedaan, enkel maar geleerd met bepaalde dingen om te moeten gaan.. en nu ga ik hier zo met dit om.
Succes!
Je bent WEER (terugkerend in je modden) oogkleppen op. Wie ben jij om voor de TS te bepalen wat hij wel of niet mag vragen?quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Pumatje het volgende:
Nee hoor Godtje, ben niet gediend van dat soort misleidende en manipulatieve topics.
geen Def bashing on my watch.. onder het mum van, ja het gaat me om de hondjes!
Als je de dubbelzinnigheid niet ziet in dat topic, vraag ik mij af wie de oogkleppen opheeft.quote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent WEER (terugkerend in je modden) oogkleppen op. Wie ben jij om voor de TS te bepalen wat hij wel of niet mag vragen?
Het is ook in zijn geheel geen DEF bashing. Het is een vraag en eventueel een kritische vraag richting defensie. DEF op FOK! is geen verlengde van defensie. Dat onderscheid schijn jij maar niet te willen maken. FOK! is een vrij en eigenzinnig forum waarbij dit soort censuur en gesloten opstelling geen plaats zou mogen hebben. Jij ziet dit dit forum als een verlengde van defensie waarbij een kritische noot (soms een pittige noot) niet welkom is. Dat maakt je zoals vaker al aangegeven door vele users niet geschikt als mod op FOK! wat mij betreft.
Door jou is een open discussie onmogelijk. Je maakt de situatie door dit soort escalaties niet beter maar erger. De slechte naam van DEF komt voor 70% door jou! De andere mods zie je zelden tot nooit commentaar op. Open je ogen alsjeblieft en kijk eens kritisch naar jezelf en je gedrag.
Vervolgens komen daar reacties op, die delete je omdat ze off-topic zijn met deze post erbijquote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
boe-hoe-hoe![]()
als je post wat anders in elkaar had gezeten, had ik misschien, heel misschien.. moeite gevonden een fatsoenlijk antwoord te geven.
Je bent niet gediend van reacties op je off-topic getroll?quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Pumatje het volgende:
Heb je een probleem Esses, doe het in FB, of geef me een PM... roger wilco begrepen duidelijk ? Ben niet echt gediend van dit soort smaakjes.
Het probleem is helemaal niet voorbij. Je post staat er nog steeds en nog steeds onterecht posts verwijderd als we je eigen posts als leidraad mogen nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Als je de dubbelzinnigheid niet ziet in dat topic, vraag ik mij af wie de oogkleppen opheeft.
Probleem is voorbij, topic gaat verder, en er wordt niet meer in geplaagd..
yeah.. 1 - 0 voor de good guys.
game on.
Gooi hem dan op slot?quote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Pumatje het volgende:
ja, joh.. ga daar een punt van maken.
Die post laat ik staan.. omdat ik ermee aangeef dat zulke topics niet kunnen.
Daar kwamen zo veel reacties niet op.quote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Zith het volgende:
Je maakt deze off-topic trollpost
[..]
Vervolgens komen daar reacties op, die delete je omdat ze off-topic zijn met deze post erbij
[..]
Je bent niet gediend van reacties op je off-topic getroll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |