abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88455742
Dank!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89179933
Geplaatst in het Korea topic, maar ik wil het hier ook nog wel even kwijt:

quote:
Op vrijdag 26 november 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
Clan, het moet toch even gezegd worden. Jij komt echt met super topics op de proppen. ^O^ _O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:32:18 #153
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89182143
paracommando.. ja laten we het over een site hebben O+

:D
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_89182213
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Pumatje het volgende:
paracommando.. ja laten we het over een site hebben O+

:D
:?
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 15:49:09 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89183008
dronken?

das al de tweede die volgens mij in het verkeerde topic staat _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:39:45 #156
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89185491
goddomme

er is alcohol aanwezig, maar als dat nu al begint te tekenen

sorry, negeer mijn laatste bericht
over

:P
pi_89885698
Puma, je bent een kleuter.
  maandag 13 december 2010 @ 19:27:37 #158
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89885739
yeah en jij een onderbroek :'(
  maandag 13 december 2010 @ 19:31:19 #160
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89885943
Gaat het zo door in het topic, Godtje, Esses, Sloggionderbroek en kornuiten... dan gaat het op slot. :)
gaan geen spelletjes spelen .
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:32:30 #161
230491 Zith
pls tip
pi_89886003
Kan iemand me uitleggen waarom honden worden neergeschoten?

Je post zelf dat je niet inhoudelijk wilt gaan, vervolgen delete je reacties hierop weg en claim je dat je OT posts gaat verwijderen, haal je eigen post dan ook weg man, met je ivoren toren :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89886043
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Pumatje het volgende:
Gaat het zo door in het topic, Godtje, Esses, Sloggionderbroek en kornuiten... dan gaat het op slot. :)
gaan geen spelletjes spelen .
Doe normaal alsjeblieft. Ga nu niet WEER deze kant op.
Je kan zelf niet eens normaal reageren maar gaat vervolgens wel met je vingertje zitten wijzen naar andere o.a. naar TS.

Machtsmisbruik? Andere weg halen en je eigen niet normale reactie wel laten staan?
Volgens mij kan je het het modden van dat topic beter aan iemand anders over laten.
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:34:00 #163
230491 Zith
pls tip
pi_89886089
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Machtsmisbruik? Andere weg halen en je eigen niet normale reactie wel laten staan?
Volgens mij kan je het het modden van dat topic beter aan iemand anders over laten.
Dit komt om de paar weken weer terug, dan komt er een Admin die tegen puma vertelt dat hij normaal moet doen, en dan gaat het weer een paar weken goed :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89886161
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Dit komt om de paar weken weer terug, dan komt er een Admin die tegen puma vertelt dat hij normaal moet doen, en dan gaat het weer een paar weken goed :)
Precies.
Daarom de WEER in mijn post. Erg jammer dat hij met grote regelmaat weer in dit gedrag gaat vervallen. Hang dan gewoon je jas aan de wilgen en ga lekker als user posten zou ik dan zeggen. Kan je doen en laten wat je wilt. Heb ik ook gedaan.
pi_89886191
Puma, vriendelijk bedoeld: het is niet de eerste keer dat je is verteld dat je op een 'vreemde' manier omgaat met bepaalde discussies. Een mod hoort zich op een bepaalde manier te gedragen.

Dat kritiek op je gedrag niet altijd prettig is begrijp ik, maar ik zou toch eens over het een en ander nadenken. Dit is DEF, niet het Vriendin-forum; dat we elkaar niet als wijven moeten behandelen is duidelijk, maar er moet altijd ruimte zijn voor een discussie, ook als er mensen zijn die minder op hebben met de krijgsmacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2010 19:36:26 ]
  maandag 13 december 2010 @ 19:37:27 #166
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89886250
Nee hoor Godtje, ben niet gediend van dat soort misleidende en manipulatieve topics.
geen Def bashing on my watch.. onder het mum van, ja het gaat me om de hondjes!

De ts laat even goed doorschijnen dat hij militairen maar niets vind, en eigelijk al geen respect heeft maar wat hij nog even snel wil weten is waarom ze iets nu precies deden! Maar niet vergeten dat ik jullie eigelijk allemaal niet mag.

Nou, en Zith. Ik waarschuw jou.. snel even wat posts in het topic plaatsen om te sarren...
Daar win je credits mee tegenwoordig ofzo?

Daarnaast ging het altijd al prima zo, hoef niets te veranderen..eigelijk ook nooit gedaan, enkel maar geleerd met bepaalde dingen om te moeten gaan.. en nu ga ik hier zo met dit om.

Succes! :)
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:40:10 #167
230491 Zith
pls tip
pi_89886381
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Pumatje het volgende:
Nou, en Zith. Ik waarschuw jou.. Daarnaast ging het altijd al prima zo, hoef niets te veranderen..eigelijk ook nooit gedaan, enkel maar geleerd met bepaalde dingen om te moeten gaan.. en nu ga ik hier zo met dit om.

Succes! :)
Ja hallo, fijn dat je me 'waarschuwt' (??), maar je post zelf als een troll off-topic (en geeft in dezelfde post ook gewoon toe dat je TS niet waard vindt om on-topic over te posten) en delete vervolgens de reacties hierop en 'waarschuwt' mensen dat ze niet off-topic moeten gaan.

:') :')
pi_89886509
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Pumatje het volgende:
Nee hoor Godtje, ben niet gediend van dat soort misleidende en manipulatieve topics.
geen Def bashing on my watch.. onder het mum van, ja het gaat me om de hondjes!

Je bent WEER (terugkerend in je modden) oogkleppen op. Wie ben jij om voor de TS te bepalen wat hij wel of niet mag vragen?

Het is ook in zijn geheel geen DEF bashing. Het is een vraag en eventueel een kritische vraag richting defensie. DEF op FOK! is geen verlengde van defensie. Dat onderscheid schijn jij maar niet te willen maken. FOK! is een vrij en eigenzinnig forum waarbij dit soort censuur en gesloten opstelling geen plaats zou mogen hebben. Jij ziet dit dit forum als een verlengde van defensie waarbij een kritische noot (soms een pittige noot) niet welkom is. Dat maakt je zoals vaker al aangegeven door vele users niet geschikt als mod op FOK! wat mij betreft.

Door jou is een open discussie onmogelijk. Je maakt de situatie door dit soort escalaties niet beter maar erger. De slechte naam van DEF komt voor 70% door jou! De andere mods zie je zelden tot nooit commentaar op. Open je ogen alsjeblieft en kijk eens kritisch naar jezelf en je gedrag.
  maandag 13 december 2010 @ 19:44:48 #169
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89886629
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je bent WEER (terugkerend in je modden) oogkleppen op. Wie ben jij om voor de TS te bepalen wat hij wel of niet mag vragen?

Het is ook in zijn geheel geen DEF bashing. Het is een vraag en eventueel een kritische vraag richting defensie. DEF op FOK! is geen verlengde van defensie. Dat onderscheid schijn jij maar niet te willen maken. FOK! is een vrij en eigenzinnig forum waarbij dit soort censuur en gesloten opstelling geen plaats zou mogen hebben. Jij ziet dit dit forum als een verlengde van defensie waarbij een kritische noot (soms een pittige noot) niet welkom is. Dat maakt je zoals vaker al aangegeven door vele users niet geschikt als mod op FOK! wat mij betreft.

Door jou is een open discussie onmogelijk. Je maakt de situatie door dit soort escalaties niet beter maar erger. De slechte naam van DEF komt voor 70% door jou! De andere mods zie je zelden tot nooit commentaar op. Open je ogen alsjeblieft en kijk eens kritisch naar jezelf en je gedrag.
Als je de dubbelzinnigheid niet ziet in dat topic, vraag ik mij af wie de oogkleppen opheeft.
Probleem is voorbij, topic gaat verder, en er wordt niet meer in geplaagd..

yeah.. 1 - 0 voor de good guys.

game on.
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:46:05 #170
230491 Zith
pls tip
pi_89886698
Je maakt deze off-topic trollpost

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef Pumatje het volgende:

[..]

boe-hoe-hoe ;(

als je post wat anders in elkaar had gezeten, had ik misschien, heel misschien.. moeite gevonden een fatsoenlijk antwoord te geven.
Vervolgens komen daar reacties op, die delete je omdat ze off-topic zijn met deze post erbij

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Pumatje het volgende:
Heb je een probleem Esses, doe het in FB, of geef me een PM... roger wilco begrepen duidelijk ? Ben niet echt gediend van dit soort smaakjes.
Je bent niet gediend van reacties op je off-topic getroll?
pi_89886707
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Als je de dubbelzinnigheid niet ziet in dat topic, vraag ik mij af wie de oogkleppen opheeft.
Probleem is voorbij, topic gaat verder, en er wordt niet meer in geplaagd..

yeah.. 1 - 0 voor de good guys.

game on.
Het probleem is helemaal niet voorbij. Je post staat er nog steeds en nog steeds onterecht posts verwijderd als we je eigen posts als leidraad mogen nemen.
  maandag 13 december 2010 @ 19:47:00 #172
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89886749
ja, joh.. ga daar een punt van maken.
Die post laat ik staan.. omdat ik ermee aangeef dat zulke topics niet kunnen.
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:47:14 #173
230491 Zith
pls tip
pi_89886762
Pumatje, zou ik in die topic op iemand z'n post kunnen reageren met

---
boe-hoe-hoe

als je post wat anders in elkaar had gezeten, had ik misschien, heel misschien.. moeite gevonden een fatsoenlijk antwoord te geven.
---

Of is dat off-topic getroll?
pi_89886783
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Pumatje het volgende:
ja, joh.. ga daar een punt van maken.
Die post laat ik staan.. omdat ik ermee aangeef dat zulke topics niet kunnen.
Gooi hem dan op slot?
Je FA lijkt er toch anders over te denken.
  maandag 13 december 2010 @ 19:47:51 #175
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89886797
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Zith het volgende:
Je maakt deze off-topic trollpost

[..]

Vervolgens komen daar reacties op, die delete je omdat ze off-topic zijn met deze post erbij

[..]

Je bent niet gediend van reacties op je off-topic getroll?
Daar kwamen zo veel reacties niet op.

probleem is wel voorbij, enkel voor jou persoonlijk niet
en daar probeer je de FB als speelveld voor te gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')