abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77332248
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:03 schreef leFUCK het volgende:

[..]

haha oke
Ondertussen zijn we al een paar topics verder : [Bi Yourself] #28 met een pik van Drion!
pi_77339807
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef Delan het volgende:

[..]

ik heb eens even je hele verhaal en de reacties erop gelezen. pfffff wat een verhaal zeg voor iemand die 17 jaar is. lijkt me vreselijk daarmee te moeten worstelen. maar wat je zei over voor wat hoort wat, daar schrok ik een beetje van. ik denk niet dat je zo je eerste ervaring moet gaan hebben (aangezien je nog maagd bent), je eerste ervaring moet mooi en speciaal zijn, niet een uitprobeersel, toch? begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap wel je gedachten erachter, zo van anders kom ik er nooit achter. maar waarom die haast. je bent pas 17, so what dat je nog maagd bent, ongelukkig worden na je eerste sexervaring is ook niks hoor. misschien heb ik makkelijk praten, ik ben 30, en weet wat mijn geaardheid is en kan daar dus makkelijk mee omgaan. maar het enige wat ik wil zeggen is kijk uit met uitproberen, je hebt wat dat betreft nog tijd genoeg om erachter te zien te komen wat je nou voor wie voelt en wat je geaardheid is. daar moet je geen haast in hebben en teveel mee bezig zijn. daar word je alleen maar ongelukkiger en onzekerder door. en ik weet niet of het een optie is maar is een gesprek met een sexsuoloog of een psycholoog niet iets? daarmee wil ik niet zeggen dat je gek bent of zo, helemaal niet, maar deze mensen zijn er wel voor opgeleid en hebben er verstand van en kunnen misschien jou duidelijkheid geven waarom je dit voelt en wat je er eventueel aan kunt doen, geloof mij daar word je een stuk minder onzeker van!

succes met alles!!
ja ik begin deze week bij een psycholoog, omdat ik wel met wat dingetjes zit waar ik wel hulp bij wil hebben om daar uit te komen, en dingen weer op de rails te krijgen. dus daar zou ik het ook over kunnen hebben. misschien is dat een manier om er meer duidelijkheid over te krijgen.
pi_77339970
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ondertussen zijn we al een paar topics verder : [Bi Yourself] #28 met een pik van Drion!
zo, jullie gaan wel snel he

ik moet sowieso leren voor de proefwerkweek momenteel dus moet niet te veel op FOK! zitten, dus dan moet ik dat later maar eens checken
pi_77340096
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef leFUCK het volgende:

[..]

zo, jullie gaan wel snel he

ik moet sowieso leren voor de proefwerkweek momenteel dus moet niet te veel op FOK! zitten, dus dan moet ik dat later maar eens checken
Stelletje spamhoeren zijn we daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')