Door Wormgoor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
UEFA-cup spelen met Ajax en daarbij kan hij bij Ajax doorgroeien als speler. Meer dan bij Haarlem. Dan moet hij wel redelijk wat gaan spelen, maar daar ben ik niet bang voor.
Was Manucharyan niet ooit de speler bij Ajax waarvan iets was gestolen?
Juist, door Wormgoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Door Wormgoor?
Maar eh, Kluivert_VanderVaart, is Sarpong een rechtsbuiten? Meen van wel, maar ben daar niet zeker van.
Nee ok, maar wat ik me ook nog wel herinner is dat Manucharyan toch ( ja duuh, vanzelfsprekend ) toch even stond te kijken, zo van: WTF, wat gebeurd er hier zeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Als ik me goed herinner ging het om een geleend bedrag dat nog terug betaald moest worden, of om iets met een verloren kaartspelletje, de details weet ik niet meer. Het was iig niet zo dat Wormgoor als n dom rond die 150 euro had gestolen..
Dacht dat 'ie onder Bassie juist als rechtsbuiten speelde. Maar, ik kan me natuurlijk vergissen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Onder van Basten heeft Sarpong volgens mij wel n aantal keer linksbuiten gespeeld maar dat is niet echt zn positie. Manucharyan is wel een echte linksbuiten.
Sarpong ook wel rechtsbuiten dacht ik, maar iig is hij misbruikt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Onder van Basten heeft Sarpong volgens mij wel n aantal keer linksbuiten gespeeld maar dat is niet echt zn positie. Manucharyan is wel een echte linksbuiten.
En geloof me Barca, hij is echt veel beter dan de Sulejmani van nu.quote:
Sulejmani is denk ik niet eens een slechte voetballer. Maar wel een slechte Ajacied.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En geloof me Barca, hij is echt veel beter dan de Sulejmani van nu.
Hij is bij Ajax wel een slechte voetballer. Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Sulejmani is denk ik niet eens een slechte voetballer. Maar wel een slechte Ajacied.
Bij PSV zal hij denk ik veel beter spelen.
Omdat visie en beleid ontbreken. Zowel de jeugdopleiding, de scouting als het aan- en verkopen is slecht. Na dit weekend zal Grindheim wel worden gekocht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hij is bij Ajax wel een slechte voetballer. Dat bedoelde ik.
Waarom gaat bij Ajax de begeleiding van spelers zo vaak mis?
Tegen die tijd zit Hiddink daar op de bank ben ik bangquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef The_Coach het volgende:
Juventus weer verloren nu thuis tegen AS Roma, een stunt moet er toch wel zo langzamerhand in gaan zitten tegen ze.
Vermeer heeft punten gepakt voor Ajax en Van der Wiel was aanvallend gewoon van behoorlijke waarde, dus ja.quote:
Altijd moeite gehad? Destijds tegen Arsenal de back compleet gek maken en andere acties ook goed uitgekozen toen en het positiespel ook goed. Hoezo heeft hij er niets van begrepen ( of iig veel moeite ) met het 4-3-3?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Notyouraverage het volgende:
Sarpong mag dan wel een aanvallende middenvelder zijn van origine, hij speelde in Jong Ajax ook geregeld op de flank en deed dat naar behoren. Met zijn kwaliteiten zou hij ook in Ajax 1 op de flank een verbetering zijn ten opzichte van Rommedahl of Kennedy.
En de roep om Manucharyan is uiterst naïef. Hij doet het aardig bij Haarlem, maar kampte bij Ajax met een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Vergelijkbaar met Sulejmani dus. Tevens is hij verkeerd gescout, hij is geen linksbuiten maar een echte 442 spits, en heeft ook altijd moeite gehad met het 433 positiespel. Ik weet dat die jongen talent heeft, een fantastisch linkerbeen, en hij mag van mij gewoon een kans krijgen binnenkort, maar hij is geen pure linksbuiten en hij is ook niet per definitie beter dan Sulejmani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |