abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:56:12 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77190177
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

UEFA-cup spelen met Ajax en daarbij kan hij bij Ajax doorgroeien als speler. Meer dan bij Haarlem. Dan moet hij wel redelijk wat gaan spelen, maar daar ben ik niet bang voor.

Was Manucharyan niet ooit de speler bij Ajax waarvan iets was gestolen?
Door Wormgoor?

Maar eh, Kluivert_VanderVaart, is Sarpong een rechtsbuiten? Meen van wel, maar ben daar niet zeker van.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77190307
Als ik me goed herinner ging het om een geleend bedrag dat nog terug betaald moest worden, of om iets met een verloren kaartspelletje, de details weet ik niet meer. Het was iig niet zo dat Wormgoor als n dom rund die 150 euro had gestolen..
pi_77190330
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Barca het volgende:

[..]

Door Wormgoor?

Maar eh, Kluivert_VanderVaart, is Sarpong een rechtsbuiten? Meen van wel, maar ben daar niet zeker van.
Juist, door Wormgoor.

Sarpong is zeker geen rechtsbuiten. Hij is wel al regelmatig misbruikt als rechtsbuiten en dat ze daar bij NEC niet aan meedoen is begrijpelijk.

Sarpong hoort achter de spitsen ( of één spits ) te spelen, want daar komt hij het beste tot zijn recht. Heeft leuke ingevingen en wordt onderschat. Let op hem, nog dit seizoen.

Hoe is het toch in Godsnaam mogelijk dat dat bij Ajax toch kon?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77190376
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Als ik me goed herinner ging het om een geleend bedrag dat nog terug betaald moest worden, of om iets met een verloren kaartspelletje, de details weet ik niet meer. Het was iig niet zo dat Wormgoor als n dom rond die 150 euro had gestolen..
Nee ok, maar wat ik me ook nog wel herinner is dat Manucharyan toch ( ja duuh, vanzelfsprekend ) toch even stond te kijken, zo van: WTF, wat gebeurd er hier zeg.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:04:09 #5
30220 Barca
pi_77190517
Okay, maar Sarpong is dus in geen geval een linksbuiten. Hij concurreert dus niet met Mancharyan om de positie van linksbuiten.

Is Manucharyan overigens een echte linksbuiten?
pi_77190631
Onder van Basten heeft Sarpong volgens mij wel n aantal keer linksbuiten gespeeld maar dat is niet echt zn positie. Manucharyan is wel een echte linksbuiten.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:10:59 #7
30220 Barca
pi_77190801
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Onder van Basten heeft Sarpong volgens mij wel n aantal keer linksbuiten gespeeld maar dat is niet echt zn positie. Manucharyan is wel een echte linksbuiten.
Dacht dat 'ie onder Bassie juist als rechtsbuiten speelde. Maar, ik kan me natuurlijk vergissen.
pi_77190926
We kunnen ook allebei gelijk hebben. Hoe het ook zij, ik vind dat ie eerder op t middenveld thuishoort.
pi_77190930
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Sarpong ook wel rechtsbuiten dacht ik, maar iig is hij misbruikt.

Manucharyan is idd een echte linksbuiten, alhoewel, ik zou hem zo graag eens op '10' willen zien.

Toch vergelijk ik hem altijd qua speelstijl met Messi.

Hij viel een poos terug in tegen Heerenveen: ( niet veel beeldmateriaal, maar toch, je ziet gewoon aan hem dat hij dat heeft wat veel voetballers niet hebben )

Ajax, haal deze voetballer a.u.b. terug en wel als vervanger van Sulejmani.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:21:14 #10
30220 Barca
pi_77191218
Nog een filmpie:
pi_77191939
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef Barca het volgende:
Nog een filmpie:
En geloof me Barca, hij is echt veel beter dan de Sulejmani van nu.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:49:38 #12
30220 Barca
pi_77192372
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

En geloof me Barca, hij is echt veel beter dan de Sulejmani van nu.
Sulejmani is denk ik niet eens een slechte voetballer. Maar wel een slechte Ajacied.

Bij PSV zal hij denk ik veel beter spelen.
pi_77192554
Juventus weer verloren nu thuis tegen AS Roma, een stunt moet er toch wel zo langzamerhand in gaan zitten tegen ze.
pi_77193363
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Sulejmani is denk ik niet eens een slechte voetballer. Maar wel een slechte Ajacied.

Bij PSV zal hij denk ik veel beter spelen.
Hij is bij Ajax wel een slechte voetballer. Dat bedoelde ik.

Waarom gaat bij Ajax de begeleiding van spelers zo vaak mis?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:24:16 #15
30220 Barca
pi_77193696
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hij is bij Ajax wel een slechte voetballer. Dat bedoelde ik.

Waarom gaat bij Ajax de begeleiding van spelers zo vaak mis?
Omdat visie en beleid ontbreken. Zowel de jeugdopleiding, de scouting als het aan- en verkopen is slecht. Na dit weekend zal Grindheim wel worden gekocht.
pi_77211384
Belangrijke winst vandaag... de waterkans op de titel is hiermee in stand gehouden.... verder vind ik qua beleid de afgelopen dagen hoopgevend met het aantrekken van een jong talent als Lodeiro en het verlengen van Suarez... dat garandeert in ieder geval de absolute hoofdprijs in de zomer als ie toch weggaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77211412
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef The_Coach het volgende:
Juventus weer verloren nu thuis tegen AS Roma, een stunt moet er toch wel zo langzamerhand in gaan zitten tegen ze.
Tegen die tijd zit Hiddink daar op de bank ben ik bang
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 24 januari 2010 @ 15:47:01 #18
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_77212252
Lekker dat Ajax deze wedstrijd gewoon heeft weten te winnen, er kwam wel wat geluk bij kijken, maar dat is ook niet zo erg.
pi_77213178
Volgende week!!
  zondag 24 januari 2010 @ 17:50:13 #20
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77216442
Aajjjjaaaaxxxxx
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_77223165
Heerlijk wedstrijdje vanmiddag, meer vanwege het spectaculaire dan vanwege goed voetbal.
Oehlala, wat was het van een dramatisch niveau zeg, mijn hemeltje nog aan toe.
Ajax begon dan wel aardig aan de wedstrijd, maar a.u.b. zeg, daarna herviel Ajax weer in dezelfde fout als anders. Op een paar minuten na toch slecht beginnen. Het is dat Vermeer er stond, anders had het anders af kunnen lopen.
Als dat er uit gaat, zie ik het nog goedkomen. Tweede helft waren de Ajacieden veel meer bij de les en vochten ze ook voor de overwinning. Dat laatste moet iedere profspeler ( al dan niet Ajacied ) vanzelfsprekend doen.
Niet a la Kuyt voor iedere bal gaan, ( dus ook onhoudbare ballen, want dat vind ik bij hem altijd zo onnozel ) maar weten wanneer je welke inspanning moet leveren.

Schitterend combinatie tussen Van der Wiel en Suarez, waarna Van der Wiel het uitstekend afrondde. Heerlijk.
Daarbij had Ajax gewoon meerdere keren kunnen scoren.

Jammer dat Seok er niet meer inkwam en dat Eriksen op de bank bleef. Nog 2 weken en we gaan Lodeiro in actie zien. Tenminste, dat is te hopen.
pi_77223934
Sarpong mag dan wel een aanvallende middenvelder zijn van origine, hij speelde in Jong Ajax ook geregeld op de flank en deed dat naar behoren. Met zijn kwaliteiten zou hij ook in Ajax 1 op de flank een verbetering zijn ten opzichte van Rommedahl of Kennedy.

En de roep om Manucharyan is uiterst naïef. Hij doet het aardig bij Haarlem, maar kampte bij Ajax met een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Vergelijkbaar met Sulejmani dus. Tevens is hij verkeerd gescout, hij is geen linksbuiten maar een echte 442 spits, en heeft ook altijd moeite gehad met het 433 positiespel. Ik weet dat die jongen talent heeft, een fantastisch linkerbeen, en hij mag van mij gewoon een kans krijgen binnenkort, maar hij is geen pure linksbuiten en hij is ook niet per definitie beter dan Sulejmani.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:18:02 #23
30220 Barca
pi_77232670
Vermeer en Van der Wiel goed?
pi_77233154
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef Barca het volgende:
Vermeer en Van der Wiel goed?
Vermeer heeft punten gepakt voor Ajax en Van der Wiel was aanvallend gewoon van behoorlijke waarde, dus ja.
pi_77233215
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Notyouraverage het volgende:
Sarpong mag dan wel een aanvallende middenvelder zijn van origine, hij speelde in Jong Ajax ook geregeld op de flank en deed dat naar behoren. Met zijn kwaliteiten zou hij ook in Ajax 1 op de flank een verbetering zijn ten opzichte van Rommedahl of Kennedy.

En de roep om Manucharyan is uiterst naïef. Hij doet het aardig bij Haarlem, maar kampte bij Ajax met een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Vergelijkbaar met Sulejmani dus. Tevens is hij verkeerd gescout, hij is geen linksbuiten maar een echte 442 spits, en heeft ook altijd moeite gehad met het 433 positiespel. Ik weet dat die jongen talent heeft, een fantastisch linkerbeen, en hij mag van mij gewoon een kans krijgen binnenkort, maar hij is geen pure linksbuiten en hij is ook niet per definitie beter dan Sulejmani.
Altijd moeite gehad? Destijds tegen Arsenal de back compleet gek maken en andere acties ook goed uitgekozen toen en het positiespel ook goed. Hoezo heeft hij er niets van begrepen ( of iig veel moeite ) met het 4-3-3?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')