Weet ik veel, Joop Doderer of zo!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef Apuleius het volgende:
Wie is die ouwe lul eik?
Okee, duidelijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee als jij bijvoorbeeld een 1uur goed hardrent blijft je dingens methabolisme ofsjit![]()
Die kan soms 15/20uur verhoogd na het trainen vet blijven veranderen het beste is 2uur van te voren wat lichts te eten en na het trainen iets zwaarders maar ligt erook aan wat je wilt heik hoef geen opgeblaasde pipo te worden wil gewoon droog blijven en liefst niet te zwaar
35!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ok, jij bent duidelijk geen 20 meer.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef ToT het volgende:
@ Joop Doderer: ik vind zijn versie van "Dinner for two" echt geniaal!
Wat was jouw volk ook alweer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef donthate het volgende:
sorry moest mn eigen volk ook ff bespottelijk maken
Oepsie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:56 schreef donthate het volgende:
als je em dicht gooit TOT
Laat wel leuke comment achter een antilianen grap ofzo
Slaap lekker!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef Apuleius het volgende:
Ik ga mijn karkas de trap op slepen. Slaap lekker straks, jongelui.
Maf ze!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef Apuleius het volgende:
Ik ga mijn karkas de trap op slepen. Slaap lekker straks, jongelui.
Ze reageerd alweer boos ze gaat dreigen met modjes jullie hadden em dicht moeten gooienquote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef ToT het volgende:
Ik zag het ja, ik wilde nog iets sussends zeggen voor ik dus las dat ze zelf wel grappen maakt over andere nationaliteiten.
Als ze weer boos reageert, zal ik wel ff kijken of we de boel een beetje kunnen relativeren daar.
boohoo.... je lijkt wel een blanke... te jammeren dat een mod komt helpen zegquote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Ze reageerdt alweer boos ze gaat dreigen met modjes jullie hadden em dicht moeten gooien![]()
IK bedoel ik ben een neger lach er toch ook om...
En vooral als je om andere grappen over andere bevolkingsgroepen wel lacht en dan als het over negers gaat zo reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |