abonnement Unibet Coolblue
pi_77212482
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:52 schreef Surenas het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of je maar alsof?
Jij hebt jezelf al bewezen, ik nog niet hoor
  zondag 24 januari 2010 @ 15:57:25 #77
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77212581
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf al bewezen, ik nog niet hoor
Jij bent zo stupid dat je niet begrijpt dat een Tukker-topic totaal iets anders is dan een topic waar Marokkanen en Turken zich in verzamelen.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77212677
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef Surenas het volgende:

[..]

Jij bent zo stupid dat je niet begrijpt dat een Tukker-topic totaal iets anders is dan een topic waar Marokkanen en Turken zich in verzamelen.
Vergeet de Surinamers niet

Gast, het is goedgekeurd door FOK!, dus er is geen probleem. Er zitten hier prima mensen, niks aan de hand dus. Ben zelf 100% Nederlander en hier blijven hangen puur omdat het gezellig is.

Het maakt me geen fuck uit, al waren ze paars.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:02:32 #79
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77212737
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Vergeet de Surinamers niet

Gast, het is goedgekeurd door FOK!, dus er is geen probleem. Er zitten hier prima mensen, niks aan de hand dus. Ben zelf 100% Nederlander en hier blijven hangen puur omdat het gezellig is.

Het maakt me geen fuck uit, al waren ze paars.
Ik zeg niet dat het topic gesloten zou moeten worden, of dat het verkeerd is. Ik zei alleen dat het opmerkelijk is dat het weer de groepen zijn die zich doorgaans in de samenleving ook afzonderen.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77212757
pi_77212778
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef Surenas het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het topic gesloten zou moeten worden, of dat het verkeerd is. Ik zei alleen dat het opmerkelijk is dat het weer de groepen zijn die doorgaans ook de moeite heb om te integreren.
Typisch he? Ik roep ook al jaren dat alle Turken terug moeten naar Marokko, gelukkig gaat Geert er nu wat aan doen
  zondag 24 januari 2010 @ 16:05:12 #82
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77212818
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Typisch he? Ik roep ook al jaren dat alle Turken terug moeten naar Marokko, gelukkig gaat Geert er nu wat aan doen
Laat ik maar een beetje sarcastisch en quasi-humorvol reageren omdat ik geen antwoord heb op een dergelijk treffende constatering.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  zondag 24 januari 2010 @ 16:05:43 #83
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77212838
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef Ayca het volgende:
Jij bent toch diegene die geen leven heeft en 24 uur per dag hier op fok! hangt? Zoek een leven!
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77212885
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Surenas het volgende:

[..]

Laat ik maar een beetje sarcastisch en quasi-humorvol reageren omdat ik geen antwoord heb op een dergelijk treffende constatering.
Laat ik maar zo reageren omdat ik geen zin heb in Jan met de Pet die elke 2 weken langskomt om zelfingenomen de eerste denkt te zijn om te constateren dat er aparte Marokkanen, Turken-en Surinamertopics zijn
pi_77212886
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef Surenas het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het topic gesloten zou moeten worden, of dat het verkeerd is. Ik zei alleen dat het opmerkelijk is dat het weer de groepen zijn die zich doorgaans in de samenleving ook afzonderen.
Er is geen afzondering de topics zijn in het Nederlands en open voor iedereen. Er posten ook genoeg autochtonen mee in beide reeksen.

Dus.

Het is gewoon een SC gebaseerd op iets wat mensen gemeen hebben, prima vergelijkbaar met een Tukker topic.
pi_77212905
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Surenas het volgende:

[..]

Jij bent toch diegene die geen leven heeft en 24 uur per dag hier op fok! hangt? Zoek een leven!
Gast, koop een spiegel
pi_77212931
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Surenas het volgende:

[..]

Laat ik maar een beetje sarcastisch en quasi-humorvol reageren omdat ik geen antwoord heb op een dergelijk treffende constatering.
Heel treffend ja.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:09:12 #88
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77212932
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er is geen afzondering de topics zijn in het Nederlands en open voor iedereen. Er posten ook genoeg autochtonen mee in beide reeksen.

Dus.

Het is gewoon een SC gebaseerd op iets wat mensen gemeen hebben, prima vergelijkbaar met een Tukker topic.
Jij begrijpt ook niet dat het er een wezenlijke verschil is tussen een Tukker-topic en een Marokkanen/Turken-topic? In een Tukker topic worden geen foto's, video's e.d. gepost over iets wat NIETS met Nederland noch haar cultuur te maken heeft.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77212960
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Surenas het volgende:

[..]

Jij begrijpt ook niet dat het er een wezenlijke verschil is tussen een Tukker-topic en een Marokkanen/Turken-topic? In een Tukker topic worden geen foto's, video's e.d. gepost over iets wat NIETS met Nederland noch haar cultuur te maken heeft.
Kijk eens in TRV en vraag je af hoe DIT KAN IN NEDERLAND
pi_77212968
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Surenas het volgende:

[..]

Jij begrijpt ook niet dat het er een wezenlijke verschil is tussen een Tukker-topic en een Marokkanen/Turken-topic? In een Tukker topic worden geen foto's, video's e.d. gepost over iets wat NIETS met Nederland noch haar cultuur te maken heeft.
Ja maar Fok! is gelukkig een Stormfront, dus er mogen dingens gepost worden die niets met Nederland te maken hebben.

En deze mensen die in deze reeksen posten hebben juist wel iets met Nederland te maken, maar goed dat vind ik dan.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:11:06 #91
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77212987
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kijk eens in TRV en vraag je af hoe DIT KAN IN NEDERLAND
Weer een stupide opmerking van je. Je zou haast denken dat het geen toeval meer is.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77212988
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Surenas het volgende:

[..]

Laat ik maar een beetje sarcastisch en quasi-humorvol reageren omdat ik geen antwoord heb op een dergelijk treffende constatering.
Je doelt dat jij geen weerwoord hebt. Ter informatie, er zijn zelfs speciale subfora voor mensen die in het buitenland wonen. Heeft ook geen reet met Nederland of haar cultuur te maken. Dit zijn slowchat reeksen die voor eenieder open staan, zowel de Marokkaanse, Turkse als Surinaamse reeks.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 januari 2010 @ 16:11:53 #93
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77213002
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja maar Fok! is gelukkig een Stormfront, dus er mogen dingens gepost worden die niets met Nederland te maken hebben.

En deze mensen die in deze reeksen posten hebben juist wel iets met Nederland te maken, maar goed dat vind ik dan.
Maar natuurlijk, dat steun ik dan volkomen. Ik zei alleen dat het opmerkelijk is dat het altijd dezelfde groepen zijn.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77213014
Ach het enige probleem is dat het Marokkanen en Turken betreft, dat is wel weer duidelijk.

Want ik zie anders geen enkel probleem, omdat er a) geen sprake is van afzondering b) de conversaties in het Nederlands geschieden.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:12:28 #95
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77213022
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je doelt dat jij geen weerwoord hebt. Ter informatie, er zijn zelfs speciale subfora voor mensen die in het buitenland wonen.
Van Nederlands die in het buitenland wonen inderdaad. De meeste Marokkanen en Turken hier wonen ook niet in Nederland?
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77213033
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Surenas het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, dat steun ik dan volkomen. Ik zei alleen dat het opmerkelijk is dat het altijd dezelfde groepen zijn.
`Altijd dezelfde groepen´, met betrekking tot wat?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 januari 2010 @ 16:13:28 #97
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77213051
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
Ach het enige probleem is dat het Marokkanen en Turken betreft, dat is wel weer duidelijk.

Want ik zie anders geen enkel probleem, omdat er a) geen sprake is van afzondering b) de conversaties in het Nederlands geschieden.
De conversaties geschieden niet altijd in het Nederlands, vooral niet in het Turken topic.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77213055
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Surenas het volgende:

[..]

Weer een stupide opmerking van je. Je zou haast denken dat het geen toeval meer is.
Als jij hem zo aanspeelt kan hij niet anders dan stupide zijn, gelukkig heb je het zelf ook door

Noem even iets uit de afgelopen topics waar je over viel?
pi_77213062
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
Ach het enige probleem is dat het Marokkanen en Turken betreft, dat is wel weer duidelijk.

Want ik zie anders geen enkel probleem, omdat er a) geen sprake is van afzondering b) de conversaties in het Nederlands geschieden.
Terwijl je het juist als typische vorm van integratie zou moeten zien, binnen het oerhollandse forum Fok bevinden zich kennelijk genoeg Marokkanen, Turken en Surinamers namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77213076
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:12 schreef Surenas het volgende:

[..]

Van Nederlands die in het buitenland wonen inderdaad. De meeste Marokkanen en Turken hier wonen ook niet in Nederland?
Ehh wat? Iedereen woont hier in Nederland gast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')