quote:
Kom op, ff doordenken, kijken, redeneren.. zo moeilijk issie nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:31 schreef andichrist het volgende:
[..]
Huh?Ik ben de TS hoor (in dit geval)?
![]()
HAHA TS als in Triggershot hahah ik snap hem grappig dat ik daar niet aan dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
HAHA TS als in Triggershot hahah ik snap hem grappig dat ik daar niet aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrouwen om te ontvangen wellicht, maar voor mannen om te geven... neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:29 schreef andichrist het volgende:
Zijn er btw meer mensen die het met mij eens zijn dat anale seks top is en vaak zelfs lekkerder dan vaginale seks?
Bedankt voor deze nuttige en goed onderbouwde post.quote:
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef andichrist het volgende:
[..]
Bron? En als dat zo zou zijn : so what? En btw jij bent toch geen moslim?
Dan doe je toch echt iets verkeerd...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vrouwen om te ontvangen wellicht, maar voor mannen om te geven... nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |