quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was allang weer terug, ik doe niet aan ip-bans
maar al mag ook weer terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was allang weer terug, ik doe niet aan ip-bans
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga NL radio zoeken.
dan moet jij ms nog wat knoopjes opengooien. ban voordat je je al aanmelddequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je bovenste knoopjes ook los doen, hebben Jian en ik ook gedaan
Ik FOK! altijjjjjjjjjjjjjjjjjjd nakend!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je bovenste knoopjes ook los doen, hebben Jian en ik ook gedaan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik FOK! altijjjjjjjjjjjjjjjjjjd nakend!
Ja, eerlijk toegeven, het klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef yvonne het volgende:
Oké, het is wel lekkere muziek op de achtergrond
Arbeidsvitaminen
maar hans draaide wel hazes toen ik erom vroeg hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar Sly draait betere muziek als die drakenherrie bij Vlemmix
Ja, maar jij hebt geen borsthaar, zoals wij ........................ toch ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik FOK! altijjjjjjjjjjjjjjjjjjd nakend!
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
niemand echt direct tbh. hij is vrij mildquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef spuitje het volgende:
Damned, ik kan niet op radio Sly komen en wilde eigenlijk wel even horen wie er nu weer door de molen werd gehaald.
Ga hen een veer in zijn reet douwen pfffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar Sly draait betere muziek als die drakenherrie bij Vlemmix
Happy Stationquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga hen een veer in zijn reet douwen pfff
Wie heeft er geluld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geen borsthaar, zoals wij ........................ toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |