De man heeft wel inzichtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
Teun heeft ze meer op een rijtje dan de rest !!!!!!!!!!!!! Is dat een compliment
Hier nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef yvonne het volgende:
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Werkt
Met jouw niveau horen ze meteen dat ik het niet benquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga bellen onder de naam van Jian![]()
En voila het bewijs is weer geleverd..quote:
Oh fucking hellquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef yvonne het volgende:
Zo heeft ie trouwens ook onze IP's heur
En met elk IP van ons die nu meeluisteren ben je meteen in de ban bij het aanmelden op Lowlivequote:
je 1e zin heb je een punt mee,deed ie dat maar iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
Sly kerel, kon jij het maar zien als een spelletje, dan had je niet zoveel gezeik, o ja en zet Beer van Vol er nog even bij op je lijstje met nicknames van me
Selectief lezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef yvonne het volgende:
Fuck you Sly, lees dan goddomme alles, ik moet werken, een week later kan ik prima, maar gut dáár reageerde niemand op
Er zijn mensen die werken..
vanavond mag je ms alweer terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Jian het volgende:
Sly, kerel, ik wil er best weer op onder AlBundy hoor, ..... nu moet ik me als wijf voordoen bij je
Hou es op jijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef Dottey het volgende:
Straks willen de NL-ers allemaal nog naar Fok, omdat het zo gezellig is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |