quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef san39 het volgende:jaccccccc
ik ben nu een fokker he dusse kusjes doe ik niet hoor
Ik ben overal "op"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef san39 het volgende:
eh yvonn op is openingspost zeker:P
ja ben eh beetje nieuw maar ,weet en wil t ook niet link van radio doorgeven ,ben al een hele gelukkige ex nl al een jaar:P
En of je even wil bellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
En Sly gooit Superfreak er even in, hoe toepasselijk
Je mot mailuhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
oke succesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef yvonne het volgende:
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Werkt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef jacqhassel het volgende:
en welke url is van jaaps weblog ?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
heb je nlradio aan dus jianquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
Dóen!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef Jian het volgende:
Heeeeeeeeej, Ik ben bij Sly op de Radio, of ik in de uitzending wil komen i.p.v. woensdag bij Jaap![]()
![]()
![]()
Ik ben vereerd Sly
Ik zie het eerder als een gemiste kans. Eindelijk had iemand Sly eens recht voor zijn raap kunnen zeggen wat velen over hem denken. En Sly had openlijk een weerwoord kunnen geven. Nu verschuilt hij zich weer achter de muren van fort NL. Maar ja, had ook eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef jacqhassel het volgende:
Maar is toch beter dat afgeblazen is had nl nergens naar toe geleid in mijn optiek ja over en weer verwijten . Beter zou zijn gewoon verleden laten rusten en elkaar negeren of denk ik nu te simpel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |