quote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kon via de site maar is al uitverkocht zie ik. FOK! heeft wel nog een aantal kaartjes, dus misschien dat we daar nog iets mee kunnen doen, zal eens overleggen
Het TROS muziekfeest is toch altijd steevast uitverkocht. Daar heb je het al.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat daar uberhaupt nog volk voor is te porren
Dat verbaasde me ook wel eigenlijk, maar ik sprak er een aantal mensen over van de week en die zeiden eigenlijk allemaal "Nou, dat zou me nou best leuk lijken voor een keer, om live bij die gekkigheid te zijn!"quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook geen die hard maar het lijkt me juist leuk precies die gekkigheid, zien hoe het allemaal gaatquote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verbaasde me ook wel eigenlijk, maar ik sprak er een aantal mensen over van de week en die zeiden eigenlijk allemaal "Nou, dat zou me nou best leuk lijken voor een keer, om live bij die gekkigheid te zijn!"
Gewoon leuk om een keer bij te wonen. En dat waren niet eens allemaal die hard songfestival fans.
Ik twijfel nogquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kan die dag niet, maar anders had ik wel met goed Fok! gezelschap willen gaanLijkt me best veel lol om dan met een groepje van hier daar in het publiek alles door te nemen
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het TROS muziekfeest is toch altijd steevast uitverkocht. Daar heb je het al.
Vijf keer een andere versie van Shalalie horen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen die hard maar het lijkt me juist leuk precies die gekkigheid, zien hoe het allemaal gaat
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf keer een andere versie van Shalalie horen.
Volgens mij droom je Shalalie, eet en drink je Shalalie in de week er na
De woonwagenkampers he. Die maken er een dagtripje van met hun huifkarrenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De woonwagenkampers he. Die maken er een dagtripje van met hun huifkarren.
Ja lijkt me op zich ook wel grappigquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar je ziet toch ook hoe ze alles doen qua uitzending, het tv gebeuren enzo, is toch grappig?
Ik ga het meemaken de 7e!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar je ziet toch ook hoe ze alles doen qua uitzending, het tv gebeuren enzo, is toch grappig?
En hij heeft volkomen gelijk....quote:
Ik zal mijn paarden vast ontdooien!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De woonwagenkampers he. Die maken er een dagtripje van met hun huifkarren.
quote:
Nou dat moeten we nog even afwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |