whatsgeburt?quote:
Met iemand waarvan ik dacht dat het een leuk persoon was. Zag er leuk uit, en we hadden een beetje dezelfde humor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:52 schreef MisterO het volgende:
Mary Cherry![]()
Oke, Roel, met wie zou je een date hebben?
En nu negeert hij jou? Of heeft hij je gewoon laten stikken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Met iemand waarvan ik dacht dat het een leuk persoon was. Zag er leuk uit, en we hadden een beetje dezelfde humor.
ow ja en daaromquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je in Erik's neprel trapte zeg
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef MisterO het volgende:
Ik zit ook thuis, maar dat is echt noodzaak
Wauw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:20 schreef PhalanX het volgende:
een beetje dezelfde humor.
Omdat ik van8 2 uur heb geslapen en de nacht daarvoor 4 uur en nu ben ik gebroken...quote:
ik verwacht binnen nu en 36 uur een verschrikkelijk lam smoesjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
En nu negeert hij jou? Of heeft hij je gewoon laten stikken?
Bizar..
Zulke mensen moet je negeren dus. Maar goed, ik hoef jou daar volgens mij niks over te vertellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:28 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik verwacht binnen nu en 36 uur een verschrikkelijk lam smoesje
Sjah bijna net zo zeldzaam als iemand vinden die jouw kop aantrekkelijk kan vinden.quote:
Ow nou bedankt...quote:
Ik zal het smoesje aanhoren maar verder hoeft het van mij niet meer nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:28 schreef MisterO het volgende:
Zulke mensen moet je negeren dus. Maar goed, ik hoef jou daar volgens mij niks over te vertellen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
Omdat ik van8 2 uur heb geslapen en de nacht daarvoor 4 uur en nu ben ik gebroken...
En alsnog twijfel ik of ik moet gaan stappen. Ik moet echt kappen
Ik heb in 7 dagen 4 jongens gezoend! Gezellig he?!?!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Xiance het volgende:
tis altijd zo enorm gezellig hier![]()
een dag niet ge[homo]'d is een dag niet gelachen, zeg ik altijd maar!
En een dag niet gelachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |