whatsgeburt?quote:
Met iemand waarvan ik dacht dat het een leuk persoon was. Zag er leuk uit, en we hadden een beetje dezelfde humor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:52 schreef MisterO het volgende:
Mary Cherry![]()
Oke, Roel, met wie zou je een date hebben?
En nu negeert hij jou? Of heeft hij je gewoon laten stikken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Met iemand waarvan ik dacht dat het een leuk persoon was. Zag er leuk uit, en we hadden een beetje dezelfde humor.
ow ja en daaromquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je in Erik's neprel trapte zeg
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef MisterO het volgende:
Ik zit ook thuis, maar dat is echt noodzaak
Wauw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:20 schreef PhalanX het volgende:
een beetje dezelfde humor.
Omdat ik van8 2 uur heb geslapen en de nacht daarvoor 4 uur en nu ben ik gebroken...quote:
ik verwacht binnen nu en 36 uur een verschrikkelijk lam smoesjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
En nu negeert hij jou? Of heeft hij je gewoon laten stikken?
Bizar..
Zulke mensen moet je negeren dus. Maar goed, ik hoef jou daar volgens mij niks over te vertellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:28 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik verwacht binnen nu en 36 uur een verschrikkelijk lam smoesje
Sjah bijna net zo zeldzaam als iemand vinden die jouw kop aantrekkelijk kan vinden.quote:
Ow nou bedankt...quote:
Ik zal het smoesje aanhoren maar verder hoeft het van mij niet meer nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:28 schreef MisterO het volgende:
Zulke mensen moet je negeren dus. Maar goed, ik hoef jou daar volgens mij niks over te vertellen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
Omdat ik van8 2 uur heb geslapen en de nacht daarvoor 4 uur en nu ben ik gebroken...
En alsnog twijfel ik of ik moet gaan stappen. Ik moet echt kappen
Ik heb in 7 dagen 4 jongens gezoend! Gezellig he?!?!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Xiance het volgende:
tis altijd zo enorm gezellig hier![]()
een dag niet ge[homo]'d is een dag niet gelachen, zeg ik altijd maar!
En een dag niet gelachen...
Bedank je mensen altijd als ze je slaan?quote:
neeheeee...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb in 7 dagen 4 jongens gezoend! Gezellig he?!?!
Oke nu kan iedereen mij een slet noemen, komaar.
Je roept het ook wel een beetje op jezelf afquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Alleen jouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bedank je mensen altijd als ze je slaan?
Slet!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sneeuwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Ben weer onderweg naar huis. Het sneeuwt soort van buiten
Sneeuwquote:
Ik hoop dat Hengelo helemaal insneeuwt vannachtquote:
Sneeuwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hengelo helemaal insneeuwt vannacht. O ja, ik zag vanavond bij Kassa dat een Ikea bank uit Nederland veel harder fikt dan dezelfde bank uit Engeland
![]()
Nee hoor... Dat beeld je je in...quote:
Zal wel te maken hebben met het voldoen aan nationale wetgeving. Die verschillen zijn er nou eenmaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hengelo helemaal insneeuwt vannacht. O ja, ik zag vanavond bij Kassa dat een Ikea bank uit Nederland veel harder fikt dan dezelfde bank uit Engeland
![]()
Nja dat is het hele punt inderdaad...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het voldoen aan nationale wetgeving. Die verschillen zijn er nou eenmaal.
Ja, dat vertelden ze ook, maar het blijft raar dat dezelfde bank in Engeland wel geimpregneerd is, en in Nederland niet. Zelfde bedrijf enzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het voldoen aan nationale wetgeving. Die verschillen zijn er nou eenmaal.
Soms moet je dingen maar 1 keer willen doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou. Bij een tweede bezichtiging valt 500 days of Summer me een beetje tegen.
Ehm, ik was niet de enige hoor, die het verzonquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat je in Erik's neprel trapte zeg
Volgens mij was hetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik was niet de enige hoor, die het verzon. Sterker nog, volgens mij was het helemaal eigenlijk niet mijn idee oorspronkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |