nouja zeg!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:41 schreef PhalanX het volgende:
Xiance heeft het topic weer eens kapot gemaakt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben altijd met verschillende projecten tegelijk bezig.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat voor project ben je nu bezig?
mooi hoor, die overeenkomsten in smaakquote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een heel leuk, knap vriendjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mooi hoor, die overeenkomsten in smaak
Ik zie de gelijkenis met Ang3lquote:Op zondag 24 januari 2010 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben altijd met verschillende projecten tegelijk bezig.
Deze voorstelling waar ik het nu over heb is de voorstelling waarmee ik wil afstuderen, een relatiekomedie over een vrijgezelle man die 35 wordt en zijn getrouwde vrienden die vinden dat hij ook maar eens nodig moet trouwen hoewel ze zelf de nogige relatieproblemen hebben.
Nee maar zijn vrienden welquote:
Oeh ja die zag ik vanmiddagquote:
Wat vind je er dan zo bijzonder aan? Mooie stad op zich, maar vind Londen toch meer levendiger.quote:
geen idee.. maar elke keer als ik in parijs was was ik blij, gelukkig..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo bijzonder aan? Mooie stad op zich, maar vind Londen toch meer levendiger.
Parijs is, vind ik, authentieker dan Londen. Het ademt meer oude sfeer uit.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee.. maar elke keer als ik in parijs was was ik blij, gelukkig..
het klinkt heel stom, maar het voelde als thuis zijn
dat is het waarschijnlijk ookquote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Parijs is, vind ik, authentieker dan Londen. Het ademt meer oude sfeer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |