Zelf heb ik niet gegeven. Ik geloof het allemaal wel.quote:
ik heb ook niks gegevenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zelf heb ik niet gegeven. Ik geloof het allemaal wel.
Ik had net mijn moeder aan de lijn. Ze hadden haar gisteren pas teruggebeld voor donatie.
quote:
met alle respect..quote:
Had paar jaar geleden bij Netwerk o.i.d. een item gezien over verkapte armoede in Nederland. Was toch wel schrijnend.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
met alle respect..
ik ben van mening dat we eerst nederland maar op orde moeten krijgen..
pas als voedselbanken hier niet meer in t woordenboek voorkomen, hebben we miljoenen vrij voor andere landen.
het is vaak erger dan mensen denken..quote:Op zondag 24 januari 2010 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had paar jaar geleden bij Netwerk o.i.d. een item gezien over verkapte armoede in Nederland. Was toch wel schrijnend.
voglens mij geen 'enkele', maar tientallen miljoenen die naar het buitenland gaat. Tenminste wat ik me van vroeger nog kan herinneren.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
het is vaak erger dan mensen denken..
en nee, het is niet altijd "eigen schuld dikke bult" maar nederlanders kijken al gauw niet verder dan hun eigen voordeur.
en als je bedenkt dat we op jaarbasis al enkele miljoenen vrij maken voor hulp aan ontwikkelingslanden, die vaak zo corrupt zijn als de pest..
kun je nagaanquote:Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voglens mij geen 'enkele', maar tientallen miljoenen die naar het buitenland gaat. Tenminste wat ik me van vroeger nog kan herinneren.
Daarom.quote:
Wat voor project ben je nu bezig?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik begin steeds meer ang3l te herkennen in het hoofdpersonage van mijn afstudeer voorstelling, en dat is voor het grootste deel toeval.![]()
Wonderer je moet wel komen kijken dan in November joh.
met mij gata het primaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daarom.
hoe gaat het verder, jongen?
Doe je nog steeds cardio en Zumba?
ja, prima. Zat het weekend in NJ. Het zijn mensen die ik niet zo vaak spreek vanwege college and shit, maar was erg leuk!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
met mij gata het prima
en daar?
morgen weer Cardio dag![]()
basketball? geilquote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, prima. Zat het weekend in NJ. Het zijn mensen die ik niet zo vaak spreek vanwege college and shit, maar was erg leuk!Heb wel mijn enkel een beetje verzwikt met basketball.
![]()
hahaha, ja tis een geile sport.quote:
als je in nederland bent moeten we maar es een potje basketballenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha, ja tis een geile sport.![]()
Nee, ik vind het een leuke sport, ben er geen ster in, maar kan het wel redelijk.
douchen daarna is ook leuk! hahahnee hoor....dat was niet aan de orde..
hahahah je hebt de lengte ervoor toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
als je in nederland bent moeten we maar es een potje basketballen
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik begin steeds meer ang3l te herkennen in het hoofdpersonage van mijn afstudeer voorstelling, en dat is voor het grootste deel toeval.![]()
Wonderer je moet wel komen kijken dan in November joh.
ik zou gaan voor "Nooit verwacht, maar toch gekomen!!"quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
We zijn ondertussen aan het brainstormen wat we gaan aantrekken met de Nijmeegse Vierdaagse. De laatste dag willen verkleed gaan.(Ze zitten nu al van: ja, een pruik etc..)
![]()
Voor de andere dagen weet ik het nog niet. Word waarschijnlijk zelfgemaakte t-shirts zoals "ik zou verboden moeten worden" etc..
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou gaan voor "Nooit verwacht, maar toch gekomen!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |