Dit was een lokale weersvoorspelling.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oké, ik weet nu zeker dat ik ga proberen m'n vrije dag van donderdag naar vrijdag te verschuiven.
Sneeuw
Vind je het gek nu het land hier elke keer volledig ontwricht raakt door die kut sneeuwquote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hee, jullie zijn het eindelijk met me eens wat betreft sneeuw
Ja, maar wacht even... met z'n 3en onder de douche kan niet... dus jij mag na onsquote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga ik alleen wel mee...je weet wel, waterbesparing en zo.
Hij mag in mijn riante badkamer.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar wacht even... met z'n 3en onder de douche kan niet... dus jij mag na ons
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je ook een leukere kerel?
quote:here we are..
Stroekie houdt daarvan.quote:
quote:
Oeh!quote:
Hij moet wel wat onbezorgder kijken hoor. Dat zielige smekende is met zijn lichaam niet nodigquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij moet wel wat onbezorgder kijken hoor. Dat zielige smekende is met zijn lichaam niet nodig.
Dat is ongeveer precies wat ik bedoel hoor. Dat ie niet zo zielig hoeft te kijken en zo te smeken met zijn ogen. Omdat het niet nodig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]Net alsof je hem uit je bed zou schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |