quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Zestig cupcakes, 360 stippen. Ik zie scheel op het moment ... Maar ben wel blij met het eindresultaat
Missie geslaagd zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Taartje het volgende:
de receptie heeft als thema 'de regenboog'.
Vind ze beide tof. onderste echt schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Taartje het volgende:
Haha Nanook, stiekem spijbelen om met taarten aan de slag te gaan. Ik snap je helemaal :d Ben benieuwd naar de taarten!
De borstentaart is gelukt! Pffiew, opluchting! Had hem nog nooit gemaakt dus was een beetje zenuwachtig haha. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
En deze was op bestelling, voor bij een high tea. Niet helemaal mijn favoriete stijl, maar ik ben er toch blij mee
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het heel simpel Taartje.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:01 schreef Taartje het volgende:
Nanook, hoop moois heb je weer gemaakt. Vooral de Mariotaart vind ik echt super! Hoe heb je die verschillende kleuren banen gemaakt?
Laat de belastingdienst maar komen hoor. Je mag best aan een hobby verdienen, het word pas als werk gezien als de prijs-tijdsbesteding overeenkomt. Nou op die 5 euro winst (al maak ik nu nog verlies) op een taart waar ik minstens 5 uur mee bezig ben is niet rendabel. Je mag officiëel tot een bepaald bedrag bijverdienen met je hobby, ik weet het bedrag niet precies maar dat kan je opzoeken op de site van de belastingdienst. Het is wel verstandig om je extra inkomsten op te geven. Pas als je ook echt aan bedrijven gaat verkopen heb je een BTW nummer nodig omdat bedrijven een BTW-bon willen. Om dat nummer te krijgen moet je ingeschreven staan bij de KvK.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb van de papa van de hockey en Mario jarige ook het aanbod gekregen om een website voor me te maken maar ik ben daar een beetje huiverig voor omdat je dan ook ineens vindbaar bent voor de belastingdienst enzo...
Ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even gegoogled voor het bedrag wat je mag bijverdienen maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |