abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78735996
Wauw. Ze zien er wel echt prachtig uit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 4 maart 2010 @ 16:54:53 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_78736550
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]

Zestig cupcakes, 360 stippen. Ik zie scheel op het moment ... Maar ben wel blij met het eindresultaat
! Wauw, wat leuk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:55:32 #278
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78736579
Wat een gezellig plaatje zo!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78736653
Bedankt! Ze zijn voor de kinderreceptie op een bruiloft, de receptie heeft als thema 'de regenboog'.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_78738594
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Taartje het volgende:
de receptie heeft als thema 'de regenboog'.
Missie geslaagd zou ik zeggen.

Ik heb vanmiddag een middagje gespijbeld van mijn werk. Het werden toch 2 taarten voor zaterdag en anders had ik de opdracht nooit op tijd af gekregen. Nu ben ik lekker opgeschoten en is de versiering voor taart 1 zo goed als helemaal voorbereid. Vanavond nog de dingetjes doen voor taart 2 die gelukkig een stuk simpeler wordt en dan moet het allemaal gaan lukken voor zaterdag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_78782895
Haha Nanook, stiekem spijbelen om met taarten aan de slag te gaan. Ik snap je helemaal :d Ben benieuwd naar de taarten!

De borstentaart is gelukt! Pffiew, opluchting! Had hem nog nooit gemaakt dus was een beetje zenuwachtig haha. Dit is het resultaat:

En deze was op bestelling, voor bij een high tea. Niet helemaal mijn favoriete stijl, maar ik ben er toch blij mee

pi_78788500
Mooi geworden hoor Taartje.

Foto's van mijn taarten volgen na het weekend aangezien we morgen de taarten afleveren en dan voor een nachtje weg vertrekken.

Taart 1 voor morgen is klaar en niet helemaal geworden zoals ik wilde en taart 2 staat nu in de oven en daarvoor zijn de grote plaatjes klaar maar in het opleuken gaat nog wel wat tijd zitten dus het zal niet vroeg worden vanavond vrees ik.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_78794582
Mooie cc's en taartjes Taartje!

Ben benieuwd naar jouw taarten Nanook
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_78794894
Taartje: Prachtige boobs heb je gemaakt Die andere taart is ook super mooi
pi_78802003
Taart nummer 3 en 4 van deze week zijn klaar. (Volgende keer even beter plannen ) Morgen bij daglicht maak ik foto's, nu ga ik eerst mijn bedje opzoeken en dan morgenochtend de taarten bezorgen bij de jarige.
pi_78807147
Missie geslaagd, de jarige job en zijn papa en mama waren erg blij met de taarten. Foto's volgen na het weekend.
pi_78807164
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Taartje het volgende:
Haha Nanook, stiekem spijbelen om met taarten aan de slag te gaan. Ik snap je helemaal :d Ben benieuwd naar de taarten!

De borstentaart is gelukt! Pffiew, opluchting! Had hem nog nooit gemaakt dus was een beetje zenuwachtig haha. Dit is het resultaat:

[ afbeelding ]

En deze was op bestelling, voor bij een high tea. Niet helemaal mijn favoriete stijl, maar ik ben er toch blij mee

[ afbeelding ]
Vind ze beide tof. onderste echt schattig.
pi_78891735
Zoals beloofd de taartenparade van afgelopen week.

Om te beginnen mijn eindwerkstuk van de Wilton cursus:

En nog even een close-upje van de roosjes:

En de taart voor de verloren weddenschap van mijn collega (het ging om een CAO dingetje dus heb ik het logo van ons CAO bedrijf erop gemaakt):

En dan de taarten voor de jarige job van afgelopen zaterdag. De ijshockey taart mocht gelukkig anders dan de vorige keer en al was ik niet helemaal blij met het resultaat, de bestellers en de jarige waren dat gelukkig wel:

En er moest een Super Mario taart komen. Daar is een hoop tijd in gaan zitten maar hij was ontzettend leuk om te maken en ik ben ook super blij met het resultaat:
pi_78895963
Ze zijn weer mooi Nanook. Vooral Mario vind ik erg leuk!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_78896586
Wauw Taartje en Nanook24, wat mooi weer
pi_78898362
Nanook, hoop moois heb je weer gemaakt. Vooral de Mariotaart vind ik echt super! Hoe heb je die verschillende kleuren banen gemaakt?
pi_78898687
Mariotaart
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_78902946
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:01 schreef Taartje het volgende:
Nanook, hoop moois heb je weer gemaakt. Vooral de Mariotaart vind ik echt super! Hoe heb je die verschillende kleuren banen gemaakt?
Eigenlijk is het heel simpel Taartje.

Ik heb van de bollen marsepein 'slangen' gemaakt. Daarna de twee blauwe in tweeën gesneden en de banen toen op de gewenste volgorde boven elkaar gelegd en dan maar rollen, dan plakken de aparte slierten vanzelf aan elkaar vast.

Ik moet wel zeggen dat het lastiger uitrolde dan normaal. (Maar ik vind de funcakes marsepein sowieso lastiger om uit te rollen dan die die ik normaal heb)
pi_78903808
Ah, ik ben niet de enige die moeite heeft met de marsepein van funcakes dus. Welk merk heb jij normaal dan?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_78904559
Ik weet niet wat het merk is, wel dat het bij de buren van mijn baas vandaan komt maar die verkopen helaas niet aan particulieren (of je moet een heel pallet afnemen)

Ik bestel/haal mijn marsepein eigenlijk altijd bij maakjetaart.nl en ik heb het ook eens bij de tastyshop besteld en dat was volgens mij dezelfde marsepein.

Ik heb het even opgezocht, de marsepein komt bij Esbaco vandaan.
pi_78904653
Tastyshop verkoopt Zeelandia. Die bevalt mij ook veeeel beter dan Funcakes. Ik heb trouwens mijn eigen taartjessite (mede dankzij Innepin). Hij is nog deels under cunstruction maar toch

http://www.lauraslittlebakery.nl

Ben er echt blij mee, vooral ook omdat ik dan zelf ook een soort archiefje heb om mijn taarten op te slaan
pi_78905231
Je site ziet er goed uit Trusten.

Ik heb van de papa van de hockey en Mario jarige ook het aanbod gekregen om een website voor me te maken maar ik ben daar een beetje huiverig voor omdat je dan ook ineens vindbaar bent voor de belastingdienst enzo...
pi_78906770
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb van de papa van de hockey en Mario jarige ook het aanbod gekregen om een website voor me te maken maar ik ben daar een beetje huiverig voor omdat je dan ook ineens vindbaar bent voor de belastingdienst enzo...
Laat de belastingdienst maar komen hoor. Je mag best aan een hobby verdienen, het word pas als werk gezien als de prijs-tijdsbesteding overeenkomt. Nou op die 5 euro winst (al maak ik nu nog verlies) op een taart waar ik minstens 5 uur mee bezig ben is niet rendabel. Je mag officiëel tot een bepaald bedrag bijverdienen met je hobby, ik weet het bedrag niet precies maar dat kan je opzoeken op de site van de belastingdienst. Het is wel verstandig om je extra inkomsten op te geven. Pas als je ook echt aan bedrijven gaat verkopen heb je een BTW nummer nodig omdat bedrijven een BTW-bon willen. Om dat nummer te krijgen moet je ingeschreven staan bij de KvK.
Maar als je nog niet zoveel bakt, zou ik dat niet doen omdat daar toch wel weer kosten aanzitten, bijvoorbeeld de bakkersbond. En je moet een goede boekhouding bij houden.
pi_78911105
Aha, dan kan een website starten voor mij ook nog niet zo veel kwaad.

Ik heb even gegoogled voor het bedrag wat je mag bijverdienen maar ik kan het zo gauw niet vinden. Maar net als jij kom ik ook absoluut nog niet aan de prijs-tijdsbesteding dus dan zal het allemaal wel goed komen.
pi_78920876
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even gegoogled voor het bedrag wat je mag bijverdienen maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Ik ook niet maar wel dit:

http://forum.kralen.com/viewtopic.php?t=23491
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')