Nee, er zit nu helemaal niets in de auto. Ik heb net een 2e hands auto's gekocht die qua audio helemaal kaal is. Kabeltjes of adapters alleen zijn dus niet voldoende.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Tegan het volgende:
Heb je nog zo'n oude cassettespeler in je auto?
Daar zijn namelijk adapters voor te vinden...
Opladen heb ik geen verstand van, maar voor de rest heb je aan een aux-ingang genoeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef IdlersDream het volgende:
Mooiste zou zijn een soort van carkit met houdertje, met een verbinding met een versterkertje waar je je ipod aankoppelt, die deze ook oplaadt, en vervolgens de muziek via de boxen in de auto afspeelt. Bediening gewoon zoals je een ipod normaal zou bedienen.
Lijkt nogal kut die bediening op de autoradio zelf eigenlijk. Mijn Ipod 160gb staat helemaal vol. Als ik dan via de telefoon moet gaan scrollen van een artiest waarvan de naam begint met een A naar met een O, ben je dan niet superlang bezig met knoppen indrukken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
ik had onlangs ook voor dit doel een nieuwe autoradio gekocht.
ik heb een pioneer radio met usb ingang, zo kreeg je de beste kwaliteit. daarnaast zit er ook een browse functie op zodat ik de liedjes van m`n iphone op de radio kan kiezen.
ik zoek ff het type
kan het me voorstellen dat het kut is, maar dat is een mening.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef Repeat het volgende:
Alpine is kut, je kunt je iPod dan niet meer op je iPod zelf bedienen, maar alleen nog maar via de alpine unit en dat werkt vervelend.
Ik had nog zo'n afstandsbediening (met snoertje) bij, maar dat past weer niet op een Classicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef Tegan het volgende:
Wat Piles zegt, en gewoon een auto-oplader kopen voor je iPod.
zit een draaiwieltje op. maar het is toch altijd handiger bedienen dan een ipodquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Lijkt nogal kut die bediening op de autoradio zelf eigenlijk. Mijn Ipod 160gb staat helemaal vol. Als ik dan via de telefoon moet gaan scrollen van een artiest waarvan de naam begint met een A naar met een O, ben je dan niet superlang bezig met knoppen indrukken?
Ok, nou als je ervaring bij een grote hoeveelheid artiesten en nummers positief is, lijkt me dat niet zo'n probleem. Laat de Ipod ook op als je m op de autoradio aansluit?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
zit een draaiwieltje op. maar het is toch altijd handiger bedienen dan een ipod
en als je op het einde van het alfabet wil beginnen draai je gewoon tegen de klok in
en daarbij maak ik zelf vaak afspeellijsten om niet iedere keer te hoeven browsen
Jupquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Ok, nou als je ervaring bij een grote hoeveelheid artiesten en nummers positief is, lijkt me dat niet zo'n probleem. Laat de Ipod ook op als je m op de autoradio aansluit?
Is ook onhandig. Zoek een radio waarbij je het nog steeds vanaf je iPod kunt bedienen, dat is echt het best.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Ok, nou als je ervaring bij een grote hoeveelheid artiesten en nummers positief is, lijkt me dat niet zo'n probleem. Laat de Ipod ook op als je m op de autoradio aansluit?
Heb je een tip?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is ook onhandig. Zoek een radio waarbij je het nog steeds vanaf je iPod kunt bedienen, dat is echt het best.
Ik kan niet tijdens het autorijden het display van m`n iPod bekijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is ook onhandig. Zoek een radio waarbij je het nog steeds vanaf je iPod kunt bedienen, dat is echt het best.
Lijkt me vreselijk onhandig als je hele albums wil beluisteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan niet tijdens het autorijden het display van m`n iPod bekijken.
Met m`n autoradio heb ik een artiest in gedachten, dan scroll ik naar die letter toe zonder te kijken. Dan kom ik er vanzelf.
Ik heb een jvc r801. Zal vast ondertussen een nieuwer type zijn. Maar is een scherpe prijs, Bluetooth en ook iPod bediening op je iPod zelf.quote:
je kunt ook op albums browsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk onhandig als je hele albums wil beluisteren.
Ok, verder nog een speciaal kabeltje voor nodig, of kan je gewoon de normale apple kabel in de usb aansluiting van de radio steken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
je kunt ook op albums browsen.
of als je op een artiest klikt krijg je eerst de albums en dan de tracks van dat album, hij speelt dan uiteraard het hele album af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |