wie bedoel je! zoveel mogelijkheden!!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:37 schreef jna het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat iemand nu toch een soort naamtopic heeft, maar laat ik dat maar niet doen
je hebt hem toch wel in zn gezicht gespugd he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
belt die turk nu op dat het iets langer duurt omdat het druk is
Hoelang wacht je al?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
belt die turk nu op dat het iets langer duurt omdat het druk is
ja telefonisch wel ja! en omdat het 'maar' een kwartier was, heb ik het stenigen achterwege gelaten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hebt hem toch wel in zn gezicht gespugd he?
ik zou hem gaan stenigen met dubbeltjes als die aan de deur komt!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja telefonisch wel ja! en omdat het 'maar' een kwartier was, heb ik het stenigen achterwege gelaten.
jaaa, hopelijk doet hij zijn helm af voor de benedendeur, dan bekogel ik hem gewoon met centjes!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou hem gaan stenigen met dubbeltjes als die aan de deur komt!!!
nog beter!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa, hopelijk doet hij zijn helm af voor de benedendeur, dan bekogel ik hem gewoon met centjes!
hoezo?kan toch ook als hij weg loopt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:42 schreef Psychonikeo het volgende:
maar dan moet ik natuurlijk mijn eten beneden halen
ha! Ge-ni-aal!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo?kan toch ook als hij weg loopt?
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezellig, ik verhuis naar Utrecht!!
hmm kuttig. Die pizzaria hier is meestal binnen een half uur hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij standaard. Daarom plan ik altijd zo goed
ervaring jongen... ervaring...!quote:
per wanneerquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik weet van die haakjes maar opera mobile op nokia e71 denkt daar anders over dus ik mag van hem/haar geen haakjes gebruiken...
kan ik nog veilig groningen in vanavond?quote:
Pizza inderdaad wel je. Daar vraag ik me soms af of ze niet al op de hoek staan te wachten met alle mogelijke pizza'squote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm kuttig. Die pizzaria hier is meestal binnen een half uur hier.
daarom ga ik eind februari voor een htc hd2quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom ga ik eind februari voor een htc hd2
ah euhm ja, hopelijk woon ik dan al in het buitenland.. of in iedergeval na 1 augustus want dan loopt mn stage af...!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ehh, ergens tussen juli en februari waarschijnlijk.
hopelijk is die dan net iets goedkoper bij verlengingquote:
Jij ging toch stage lopen in Zweden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah euhm ja, hopelijk woon ik dan al in het buitenland.. of in iedergeval na 1 augustus want dan loopt mn stage af...!
ik bestel ook wel eens bij de bezorgbeer. Gewoon om die gasten met die berehelmen op uit te lachen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:47 schreef jna het volgende:
[..]
Pizza inderdaad wel je. Daar vraag ik me soms af of ze niet al op de hoek staan te wachten met alle mogelijke pizza's
Die zag ik vandaag nog in Barendrechtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik bestel ook wel eens bij de bezorgbeer. Gewoon om die gasten met die berehelmen op uit te lachen.
nee amersfoort, maar zal daarvoor geregeld naar zweden toemoeten!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij ging toch stage lopen in Zweden?
afgrijselijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag nog in Barendrecht
hola!quote:
held!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |