Nee joh, geld maakt geldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:34 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
En zo blijf je miljonair tot je dood bent en niet genoten hebt van dat geld
Besparen op eten op deze manierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:24 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Gratis bij een of andere bieb in school achter de pc. Daar doe je ook meer.. Ook gratis koffie als je het goed speelt, een mens kan lang leven op alleen vocht. Scheelt in de onkosten als we het over eten willen hebben.
Onderdrukt koffie ook niet het hongergevoel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:24 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Gratis bij een of andere bieb in school achter de pc. Daar doe je ook meer.. Ook gratis koffie als je het goed speelt, een mens kan lang leven op alleen vocht. Scheelt in de onkosten als we het over eten willen hebben.
Moet je ook geen suiker of zoetstof erin doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik krijg altijd honger van koffie, of suikertekort in elk geval.
Doe ik niet eens! Het lijkt wel alsof de cafeïne het uit het bloed halen versnelt ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je ook geen suiker of zoetstof erin doen
Gewoon aanvragenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:06 schreef P.F het volgende:
Ik moet hier geloof ik kijken voor die kwijtschelding: http://waterschappen.overheidsloket.overheid.nl/agv/index.php?page=product&p_id=1000595#
ik begrijp het alleen nog niet zo!!
is dat niet plagiaat?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:01 schreef P.F het volgende:
Je kan je boeken ook laten kopiëren voor 10 euro per stuk en daarna kun je de kopiën weer verkopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |