Ik kreeg een boete van de IB dus doe het niet te fanatiek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef Pritt het volgende:
Gewoon meer werken lijkt me de beste tip.
Dat zorgde er in ieder geval voor dat mijn geldzorgen weg gingen.
Niet gewoon over het komende kalenderjaar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef P.F het volgende:
ik krijg net een brief van waterheffing over 12 maanden, maar ik woon hier net 2 maandendas toch niet eerlijk?
Hijs voor 2010quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef P.F het volgende:
ik krijg net een brief van waterheffing over 12 maanden, maar ik woon hier net 2 maandendas toch niet eerlijk?
Ben je dan niet geneigd meer te gaan roken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:01 schreef Whooz het volgende:
Als je rookt, koop een sigarettenmaker. Het is goedkoper om een bus tabak te regelen en zelf sigaretten maken dan elke x een pakje te kopen in de winkel.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ben je dan niet geneigd meer te gaan roken?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee want zo'n klikklakapparaatje werkt kut en de sigaretten zijn niet te roken.
En als de cartridge van je laserprinter bijna leeg is kan je hem eruit halen en er (voorzichtig!) achtjes mee draaien in de lucht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Koop een laserprinter in plaats van een inkjet. In aanschaf maar een paar tientjes duurder maar je kunt voor minder geld veel meer printen en het is sowieso goedkoper dan printen op school / universiteit.
Oh kijk dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
En als de cartridge van je laserprinter bijna leeg is kan je hem eruit halen en er (voorzichtig!) achtjes mee draaien in de lucht.
Meestal kan je dan weer tientallen printjes doen voordat ie écht leeg is.
Amen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee want zo'n klikklakapparaatje werkt kut en de sigaretten zijn niet te roken.
Ja, zag ik later. Maarrrrr ga jij kwijtschelding aanvragen? Ik heb geen vermogen en geen auto dus ik zou er denk ik wel voor in aanmerking komen..quote:
Ze kijken naar je inkomen wat je het afgelopen jaar hebt binnengehaalt en aan de hand van die info kijken ze of je in aanmerking komt ja of nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, zag ik later. Maarrrrr ga jij kwijtschelding aanvragen? Ik heb geen vermogen en geen auto dus ik zou er denk ik wel voor in aanmerking komen..
met een beetje toner kun je flink schudden hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
En als de cartridge van je laserprinter bijna leeg is kan je hem eruit halen en er (voorzichtig!) achtjes mee draaien in de lucht.
Meestal kan je dan weer tientallen printjes doen voordat ie écht leeg is.
Nou ik krijg 260 stufi en heb denk ik vorig jaar gemiddeld 50-100 euro per maand verdiend. Of minderquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ze kijken naar je inkomen wat je het afgelopen jaar hebt binnengehaalt en aan de hand van die info kijken ze of je in aanmerking komt ja of nee.
Mits je over een kind beschikt, zie ik de kans erg klein dat dit voor jou gaat lukken.
Regel gewoon die maandelijkse termijn aflossing. Heb je iig een killing me softly regeling te pakken.
En jij woont op jezelf? Of op kamers bij iemand die de kamer aan jou verhuurt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik krijg 260 stufi en heb denk ik vorig jaar gemiddeld 50-100 euro per maand verdiend. Of minder
Ik krijg wel een bijdrage van mijn ouders, maar dat is volgens de richtlijnen van het nibud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |