En de sprinkhaan heb je ook geproefd?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Kameel was gestoofd en een absolute aanrader.
Krokodil was droog, taai en zout. Heel vies. Kruising tussen kip en vis.
Beetje beter. Alleen totaal niet helder. Er was in de trein een mevrouw zo lief om mij haar zakdoekjes aan te bieden. Helemaal vergeten mee te nemen en had ook geen ibuprofen ofzo mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemorgen dan maar weer.![]()
Voel je je je alweer wat beter Soempie?
Ik heb er iets over gelezen in de nrc*next. Een paar voorbeeldvragen werden aangehaald, mijn hemel.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op de site van de ANWB de kilometerheffingsenquete ingevuld. Redelijk kansloos voor de gemiddelde Nederlander zou ik zo zeggen. Te moeilijk. Als het daarvan moet gaan afhangen dan komt die heffing er nooit. En als Eurlings zijn beslissing echt van deze enquête wil laten afhangen dan zijn het nog grotere minkuukels bij het CDA dan ik al dacht.
Geen raar smaakje aan het deeg?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar die was in deeg dus uiteindelijk proefde ik van die hele sprinkhaan niets.
Nopequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
De ANWB heeft trouwens gezegd dat Eurlings van z'n padje af is. ANWB wil helemaal niet een doorslaggevende factor zijn.
Zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
De ANWB zit in elk geval in een lastige situatie.
Nouja de organisatie is voor.quote:
Ik heb wel meer vertrouwen in de verenigingen dan in het CDA.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
CDA politici![]()
![]()
Als het er echt vanaf zou gaan hangen stel ik voor de hele tweede kamer op teh heffen en beslisisngen ad-hoc te laten nemen door verschillende verenigingen.
Wat een bewijs van onvermogen.
Ja en ja. Deels echte onvervalste Top Gear humor, waarbij het eigenlijk helemaal niet om auto's gaat (dus over de lengte van Richard en de geaardheid van James), en deels gewoon domweg met auto's kunstjes doen (of rondjes rijden). Vond het stukje met de Stig echt tegenvallen, maar ja: je hebt ook gewoon de ruimte niet om er iets van te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het nu echt de moeite? Was het een soort circus waar de dieren waren vervangen door auto's of was het vooral humor met draarbij nog wat auto activiteiten?
quote:100 mensen gezocht
Sales & Promotie bureau in Rotterdam en Den Haag heeft vanwege gigantische uitbereiding per direct 100 mensen nodig.
De opening van twee nieuwe vestingen
300 tot 600 per week +bonusen
Ben jij sociaal ingesteld, comunicatief ster en leerierig. Dan zorgen wij voor jouw training ervaring is niet vereist, alleen fulltime mogelijkheden.
Bel nu nara jill op 010 - 443 25 33
of sms je naam en stad naar 06 - 81040309
Als je de hele avond mensen telefonisch wilt lastigvallen, dan zie ik er geen kwaad in... ;')quote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het terecht als ik dit soort advertenties niet vertrouw?
[..]
Ik tel 3 typo's:quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Slechte grammatica, op het eerste oog 1 typo. Verder geen adres, alleen telefoon nummers. En zoveel geld per week verdienen?
If it's too good to be true....
volgens mij staat deze advertentie er al een jaar lang elke week in.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[ afbeelding ]
In de metro van 4 januari.
dat geeft 'Per direct' wel een heel ruime betekenis.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij staat deze advertentie er al een jaar lang elke week in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |