Wat ga je ermee doen?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Net 15 euro gevonden in een verjaardagskaart van afgelopen jaar
vanaf zaterdagquote:
Wauw, wat lang! Heb een tijdje terug in dat foto-topic gekeken, echt zo mooi.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanaf zaterdag![]()
Misschien post ik nog in Buenos Aires, maar dan tot eind Februari niet
Je hebt een goede camera toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop ze zelf ook te maken
Mezelf kennende:uitgeven aan iets onzinnigsquote:
Hoe kom je eigenlijk zo op Antartica terecht?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanaf zaterdag![]()
Misschien post ik nog in Buenos Aires, maar dan tot eind Februari niet
Jojo wil graag een andere camera.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mezelf kennende:uitgeven aan iets onzinnigs
Zoiets?quote:
In alle gevallen: Sterkte!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo maar weer eens naar bed.
Ben nog steeds ziek. Heb drie dagen in bed gelegen en het is nog steeds niet over. En morgen heb ik om 9.00 uur een tentamen in Leiden.
In alle gevallen?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Jojo, bereidt je maar alvast voor
[ afbeelding ]
Dat wordt dan een wegwerpcameraatje voor dat geldquote:
Dacht eerder aan zoietsquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?
Goede camera voor een redelijke prijs (moet nog wel BTW bijgeteld worden)...
Was de week-aanbieidng, is al uitverkocht, zie ik nu...
Ik moet morgen om 0630 in leiden zijn dus zeur nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ben nog steeds ziek. Heb drie dagen in bed gelegen en het is nog steeds niet over. En morgen heb ik om 9.00 uur een tentamen in Leiden.
beterschap en succes morgenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
OK, zat meer in de lagere budgetten te denken...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dacht eerder aan zoiets
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |