Je eist dus een al geheel spreekverbod voor Eurlings?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: Eurlings laat zich teveel leiden door enquêtes en moet eens leren zijn kop te houden als hij niets zinnigs te zeggen heeft.
Als het kan: Ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je eist dus een al geheel spreekverbod voor Eurlings?
Ik hoop dat je het er door krijgt. Ben ook niet echt een fan van die mafkikker.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het kan: Ja.
Sterker nog: ik eis dat die corpsbal samen met Tineke Huizinga opdraait voor alle blunders die ze begaan hebben.
Ik bedoel: Eurlings en Huizinga zijn beiden een nachtmerrie voor zowel automobilist als OV-reiziger.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het er door krijgt. Ben ook niet echt een fan van die mafkikker.
Als automobilist heb ik nog niet veel last van hem gehad...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eurlings en Huizinga zijn beiden een nachtmerrie voor zowel automobilist als OV-reiziger.
Levering is incl. een gratis petje:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een mooie voor boven ons bed...
Deze is mij te veel pro-baby...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Levering is incl. een gratis petje:
[ afbeelding ]
Hoorde ik het eigenlijk goed? Wil Huizinga, vlak voor de landelijke invoering van de OV chipkaart, toch nog een onderzoek naar de (gegarandeerde) prijs stijgingen?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eurlings en Huizinga zijn beiden een nachtmerrie voor zowel automobilist als OV-reiziger.
Shirts sold separately:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Levering is incl. een gratis petje:
[ afbeelding ]
Ligt er aan wie het petje op heeft.quote:
Deze tekst misschien voor petjes, shirtjes, en koffiemokken?quote:
Nee, dan is het leed al geleden....quote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze tekst misschien voor petjes, shirtjes, en koffiemokken?
[ afbeelding ]
Dat werd beloofd, maar de oorverdovende stilte die daarop volgde...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoorde ik het eigenlijk goed? Wil Huizinga, vlak voor de landelijke invoering van de OV chipkaart, toch nog een onderzoek naar de (gegarandeerde) prijs stijgingen?
Ik vind het sowieso achterlijk dat er nu pas gekeken gaat worden naar het goedkoper maken van de enkeltjes omdat de chipkaart geen retourtjes kent. Ze hebben dus eerst nog flink kunnen spekken en nu gaan ze zogenaamd de hand over hun eigen hart halenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat werd beloofd, maar de oorverdovende stilte die daarop volgde...
Reizen met de OV-chipkaarten in plaats van met de strippenkaart is overigens goedkoper geworden in de regio Rotterdam, maar dat heeft meer te maken met de herhaaldelijke herzoneringen aldaar.
Ik heb zelf al even zitten rekenen. Voor mij zou het minimaal 50% duurder worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat werd beloofd, maar de oorverdovende stilte die daarop volgde...
Reizen met de OV-chipkaarten in plaats van met de strippenkaart is overigens goedkoper geworden in de regio Rotterdam, maar dat heeft meer te maken met de herhaaldelijke herzoneringen aldaar.
Lekker dubbelzinnig.quote:
Doet me aan zo'n oude raadseltje denken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees ik? Vertrek je zaterdag al!?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, da's een belegen grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |