Julianquote:Op zondag 24 januari 2010 13:12 schreef Wickedangel het volgende:
De man op het plaatje is Julian Lennon. Die is wel goed opgedroogd hè?![]()
Diaan en peaceman van harte gefeliciteerd met de échte Lennon!
Moi ?quote:
Anton Chigurh!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Anton Chigurh!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou vooruit, we hebben plaats. Wyccie is hier toch al zo'n beetje afgehaakt en ook Diaan post hier nog maar weinig. Van die laatste denk ik dat ze weer een geheime relatie met iemand heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Gellius het volgende:
Tokaeky en ik hebben een permban. Jullie vinden het toch niet erg als we hier komen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou vooruit, we hebben plaats. Wyccie is hier toch al zo'n beetje afgehaakt en ook Diaan post hier nog maar weinig. Van die laatste denk ik dat ze weer een geheime relatie met iemand heeft.
Nou.... kalm aan dan maar en snel een beetje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee hoor, druk op mn werk, in mn hoofd en thuis. En ik moet het iets rustiger aan doen.... last van druk op mn borst icm dove/tintelende linkerarm. Gisteren hartfilmpje gehad en die was goed. Vandaag bloed laten prikken voor cholesterol. Vrijdag uitslag daarvan en verder bespreken met huisarts.
Normale mensen, tja daarvan ken ik er ook niet zoveel.quote:Enne daarbij, overdag wordt hier nog nauwelijks gepost, vooral 's avonds laat en 's nachts. Normale mensenslapen dan....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou.... kalm aan dan maar en snel een beetje.
[..]
Ik bedoel natuurlijk ook "normale" mensen....quote:Normale mensen, tja daarvan ken ik er ook niet zoveel.
Vorige keer toen je van die vage klachten had maakte ik me zorgen, hoor.quote:
In een ander topic begon iemand nav een tv-programma met Kyteman er over dat ze liever mensen hoort die "geestelijk volwassen" zijn. Ik kan me daar weinig bij voorstellen maar moet dan op één of andere manier aan Berdien Stenberg denken.quote:[..]
Ik bedoel natuurlijk ook "normale" mensen....
Okay... sorry. Ik probeer het ook rustiger aan te doen, lukt helaas niet altijd. Helemaal niet geestelijk. Er zijn toch wel een aantal dingen die mijn hoofd onrustig houden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige keer toen je van die vage klachten had maakte ik me zorgen, hoor.
[..]
Ow dat was het programma 24 uur met De Jong, heb ik een stukje gezien, was best leuk vond ik. En geestelijk volwassen? Daar kan ik me ook weinig bij voorstellen. En Berdien Stenbergquote:In een ander topic begon iemand nav een tv-programma met Kyteman er over dat ze liever mensen hoort die "geestelijk volwassen" zijn. Ik kan me daar weinig bij voorstellen maar moet dan op één of andere manier aan Berdien Stenberg denken.
Dat wist je snel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Keith Bakker. Maar nu moet ik even weg.
Yoga!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... sorry. Ik probeer het ook rustiger aan te doen, lukt helaas niet altijd. Helemaal niet geestelijk. Er zijn toch wel een aantal dingen die mijn hoofd onrustig houden.
Hij was sympathieker dan ik gedacht had.quote:[..]
Ow dat was het programma 24 uur met De Jong, heb ik een stukje gezien, was best leuk vond ik.
Geestelijk volwassen zijn mensen die niets meer te leren hebben, denk ik. Lijkt me niets aan. Ik heb wakker gelegen van Berdienquote:En geestelijk volwassen? Daar kan ik me ook weinig bij voorstellen. En Berdien Stenbergdat die naam zoiezo bij jou naar boven komt...
Wel eens een stukje van gezien. Ik ben niet zo van familie-dingen en zo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wist je snel.Kijk jij ook Family Matters?
![]()
Ja, misschien wel een goed idee!!quote:
Lijkt mij ook niets aan... een mens leert toch continue, denk ik, al denken sommige mensen van zichzelf dat ze uitgeleerd zijn, maar zijn ze dat totaal niet.quote:Hij was sympathieker dan ik gedacht had.
[..]
Geestelijk volwassen zijn mensen die niets meer te leren hebben, denk ik. Lijkt me niets aan. Ik heb wakker gelegen van Berdien![]()
[..]
Ow dit is best interessant vind ik. Die Keith weet toch wel vaak die moeilijke pubers te doorgronden.quote:Wel eens een stukje van gezien. Ik ben niet zo van familie-dingen en zo.
Als je denkt dat je alles al weet of doorgrondt, word je heel snel bejaard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een goed idee!!
[..]
Lijkt mij ook niets aan... een mens leert toch continue, denk ik, al denken sommige mensen van zichzelf dat ze uitgeleerd zijn, maar zijn ze dat totaal niet.![]()
Zo'n CDA-trut. Brrrrquote:Enne wakker liggen van Berdien???![]()
Hij is ervaringsdeskundige.quote:[..]
Ow dit is best interessant vind ik. Die Keith weet toch wel vaak die moeilijke pubers te doorgronden.
Het zijn Nederlanders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Engels bandje.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je denkt dat je alles al weet of doorgrondt, word je heel snel bejaard.
[..]
quote:Zo'n CDA-trut. Brrrr![]()
[..]
Ja, dat hoorde ik. Nou ja, misschien ook wel de beste manier.quote:Hij is ervaringsdeskundige.
Die jongen met de nerd-bril is de leider en speelt het Hammond-orgel. Ze hebben dit jaar nog een klein theatertourneetje gedaan waarbij Hind (quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
En Nederlanders dus, ik twijfelde al. Die jongen met die zonnebril op komt me enigszins bekend voor. Ken ik het bandje wel??
Is die blonde gast, die ik aanwees, nog in de race om de mol te zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hind, ieeee.
Ik hoop voor je dat ze haar thuislaten....
Broer weet het wel.quote:Hmmm ik ben aan het peinzen, maar er komt niets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |