quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook een tactische opmerking zijn he
Nee, D_H was te lui om een nieuwe topique te openen, en jij was me net voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:55 schreef Tezz het volgende:
Kijk ik nou zo scheel of was de SC verdwenen?
Kan em ook meteen de gordijnen naar de stomerijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:13 schreef Tezz het volgende:
Stoute DH. Wij gaan gourmetten vanavond, dus ik vind het een prima plan als je na afloop bij mij de vette bende op komt ruimen als straf....
Ach ja, hadden ze maar geen gordijnen moeten worden.... (kut he, ik heb ze pas gewassen....)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan em ook meteen de gordijnen naar de stomerij
Hihi! De oma van Bente is ook zo gek hoor. Die kan niet een hema/v&d/blokker/willekeurige andere winkel inlopen zonder even 'toevallig' door de kinderafdeling te sjokken. Heerlijk, dat jij ook zo'n oma bent!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook @#$&%**^( Ik was op zoek naar bonsai planten voor het nieuwe huis van kroost, NERGENS meer van die kloteplanten te vinden. Dus hop maar doorgereden naar het altijd immer drukke ikea, overload aan kinderen weerstaan, maar wel een toffe plant gevonden. Bye Bonsai, Hello Plant met gekke scheve pot.
En tja, toen wandelde deze oma zomaar per ongeluk door kinderlandecht echt niet gepland
![]()
En daar stak een heel leuk speelgoedje over die zomaar in het karretje sprong
Dus nu hebben we allemaal verschillende kadootjes, DE plant in pot kleine blauwe druifjes en een appeltaart met slagroom om mee te nemen morgen, bovendien blijven we meteen eten![]()
Ik vind dat ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende: ....., ik vind eigenlijk dat het bij oma's hoort
was drukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, D_H was te lui om een nieuwe topique te openen, en jij was me net voor
ohhh.. dat zou ik ook wel eens willen hoor... heerlijkquote:
Nu alleen nog weten of ze gebakken kunnen worden en nog okee smaken.quote:Kan je gekookte aardappelen invriezen?
Je kan gekookte aardappels invriezen, maar het wordt niet aangeraden aangezien ze bij het opnieuw verwarmen waterig worden. Een aardappel bestaat voor 80 procent uit water; en wanneer een aardappel ingevroren wordt, zal dit water zich afscheiden van de zetmeelkorrels en andere voedingsstoffen. Na het ontdooien zal de aardappel daarom zijn structuur en smaak verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |