quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook een tactische opmerking zijn he
Nee, D_H was te lui om een nieuwe topique te openen, en jij was me net voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:55 schreef Tezz het volgende:
Kijk ik nou zo scheel of was de SC verdwenen?
Kan em ook meteen de gordijnen naar de stomerijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:13 schreef Tezz het volgende:
Stoute DH. Wij gaan gourmetten vanavond, dus ik vind het een prima plan als je na afloop bij mij de vette bende op komt ruimen als straf....
Ach ja, hadden ze maar geen gordijnen moeten worden.... (kut he, ik heb ze pas gewassen....)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan em ook meteen de gordijnen naar de stomerij
Hihi! De oma van Bente is ook zo gek hoor. Die kan niet een hema/v&d/blokker/willekeurige andere winkel inlopen zonder even 'toevallig' door de kinderafdeling te sjokken. Heerlijk, dat jij ook zo'n oma bent!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook @#$&%**^( Ik was op zoek naar bonsai planten voor het nieuwe huis van kroost, NERGENS meer van die kloteplanten te vinden. Dus hop maar doorgereden naar het altijd immer drukke ikea, overload aan kinderen weerstaan, maar wel een toffe plant gevonden. Bye Bonsai, Hello Plant met gekke scheve pot.
En tja, toen wandelde deze oma zomaar per ongeluk door kinderlandecht echt niet gepland
![]()
En daar stak een heel leuk speelgoedje over die zomaar in het karretje sprong
Dus nu hebben we allemaal verschillende kadootjes, DE plant in pot kleine blauwe druifjes en een appeltaart met slagroom om mee te nemen morgen, bovendien blijven we meteen eten![]()
Ik vind dat ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende: ....., ik vind eigenlijk dat het bij oma's hoort
was drukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, D_H was te lui om een nieuwe topique te openen, en jij was me net voor
ohhh.. dat zou ik ook wel eens willen hoor... heerlijkquote:
Nu alleen nog weten of ze gebakken kunnen worden en nog okee smaken.quote:Kan je gekookte aardappelen invriezen?
Je kan gekookte aardappels invriezen, maar het wordt niet aangeraden aangezien ze bij het opnieuw verwarmen waterig worden. Een aardappel bestaat voor 80 procent uit water; en wanneer een aardappel ingevroren wordt, zal dit water zich afscheiden van de zetmeelkorrels en andere voedingsstoffen. Na het ontdooien zal de aardappel daarom zijn structuur en smaak verliezen.
Fijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
echt een fantastische middag gehad. op het moment van vertrek begon het te zeikregenenBesloten om naar rotterdam te gaan naar het alexandrium, daar op de parkeerplaats 'gepicknickt' in de auto
Lekker warm en droog
daarna lekker rondstruinen in alle woonwinkels de een drankje doen. Milou is total-loss van al die kilometers die we hebben afgelegd en zal zo wel weer in mijn armen in slaap vallen
Aanrader!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ohhh.. dat zou ik ook wel eens willen hoor... heerlijk![]()
En een grotere bank! We zitten serieus te denken nu al de set te vervangen die we 3 jaar geleden hebben gekocht
We know! Het enige dat we missen aan ons vorige huis is de enorme hoekbank die daar in stondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Aanrader!
Wij hebben nu een mega-bank en het is echt heerlijk
En die is niet meeverhuisd omdat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef TAV74 het volgende:
We know! Het enige dat we missen aan ons vorige huis is de enorme hoekbank die daar in stond
Hij niet meer al te mooi was en hier in de kamer niet zou passen. Maar nu we geen aquarium meer hebben kan er wel weer iets soortgelijks in.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En die is niet meeverhuisd omdat?
Hij zat echt heerlijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij niet meer al te mooi was en hier in de kamer niet zou passen. Maar nu we geen aquarium meer hebben kan er wel weer iets soortgelijks in.
Ja he, Ikea Hlem was ook heel erg druk. Smalland of hoe heet die ballenbak zat propjevol kids.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, moewas superdruk op t werk
Er is zelfs een hyves vanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Dat vraag ik me wel eens af. Ik zal wel niet sporen hoor. Maar zijn er ook ballenbakken waar een volwassen persoon in mag?
waarom zou je dat willenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Dat vraag ik me wel eens af. Ik zal wel niet sporen hoor. Maar zijn er ook ballenbakken waar een volwassen persoon in mag?
Ik heb de 'dvd' al (torrentquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
bluez volgens mij was jij t die het over stevie wonderhad. Om 00.25uur is er een concertregistratie op net3. Als ik nog wakker ben ga ik zeker kijken, ik vind hem geniaal
Leukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondHet benefiet-ding was tof, maar was het om 9 uur wel weer zat en zo...Er liepen gelukkig nog meer fotografen rond, dus ik ben gevlucht..... Charlie Lownoise is trouwens best grappig
Er gingen een stel echt helemaal uit hun dak in dat kleine cafeetje
Ze neukt beter dan Nigella, dat weer wel dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kan die heleen v royen toch zo erg niet uitstaan. Ze is nu met Wilfried de Jong in 24uur met. Het ergste is dat haar boeken gewoonweg lekker weglezen, wat een kutwijf. Dat hoerige gedoe voor de camera.... ze lijkt nigella wel, alleen kan ze waarschijnlijk niet koken.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze neukt beter dan Nigella, dat weer wel dan.
Ik hoop dat het ook goed met jou en jouw mr gaat en geniet van je wijntje.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef DarkElf het volgende:
hoi het was een lange dag, vermoeiende dag, soms moeilijke dag (schoonouders gezien en daar zitten heel heel veel emoties logischerwijs) ook soms leuke dag en lekkere dag (lekker geluncht en lekker avondeten) alleen nu heel heel moe
ik heb niet teruggelezen, sorry maarvoor wie wil, sterkte voor wie t nodig heeft en ik hop dat alles goed gaat met iedereen
ik neem een glas rode wijn en krul mij lekker tegen de mr aan op de bank. Even relaxen voor t slapen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef DarkElf het volgende:
ik neem een glas rode wijn en krul mij lekker tegen de mr aan op de bank. Even relaxen voor t slapen.
Hihi! Op zich een goed plan. Ware het niet dat wij in Valkenswaard ook gewoon een zwembad hebben,.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lunchen in de Tongelreep, Tezz?
Moggel
Flush it out!quote:Op zondag 24 januari 2010 08:45 schreef freecell het volgende:
Over Ikea: wij liepen daar gisteren, wordt er omgeroepen. 'Hier volgt een mededeling voor de medewerkers, ei-cel storing!'
wat heerlijk tezz. miss moet ik ook eens kijken of ze hier vrijzwemmen hebben op zondag. Zwembad is maar 15 minuten lopen en Milou is dol op zwemmen. In de herfstvakantie waren we naar het tiki-bad geweest, zo leuk!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhh wat is zwemmen toch heerlijk! Ik ben helemaal voldaan! Lekker ruim een uur met dochterlief rondgedobberd. Zelf nog wat baantjes kunnen trekken. Heerlijk!
En ik heb nu energie voor tien, dus dat komt goed uit (vanwege strijkwas en vaat)....
Ja, ik moet het ook veel vaker doen eigenlijk. Het zwembad is praktisch bij mij om de hoek en Bente vindt het heerlijk en voor mij is het goed, ik sport nauwelijks.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heerlijk tezz. miss moet ik ook eens kijken of ze hier vrijzwemmen hebben op zondag. Zwembad is maar 15 minuten lopen en Milou is dol op zwemmen. In de herfstvakantie waren we naar het tiki-bad geweest, zo leuk!
geef mij ook eens wat danquote:Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef Tezz het volgende:
En ik heb nu energie voor tien, dus dat komt goed uit (vanwege strijkwas en vaat)....
Oei, je komt net te laat. Het is bijna op. Ik ga bijna over in de 'openhaard-hang-wijntje'stand. Dus helaas, volgende keer eerder roepen!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
geef mij ook eens wat dan![]()
[/klaagmodus]
oh hier zit er ook een turksstoombad bij, dat vind ik altijd zo ontspannendquote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef Bluezz het volgende:
@ Elf, ik snap je heel goed
@ Tezz, wat heerlijk, zwemmen! Als mijn nek weer minder rot doet ga ik het echt weer voorzichtig proberen, het is heerlijk! Moet nog steeds een zwembad in de buurt zoeken
We zien straks wel wie er het hardst moet janken.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz en golfer, begin maar alvast met janken![]()
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hier zit er ook een turksstoombad bij, dat vind ik altijd zo ontspannendMaarja, daar heb ik niks aan met Milou
Leuk woord, snickerdoodles. Deze witte/grauwe zondag wordt straks opgeleukt door bezoek & mee-eten bij de (klein-)kidsquote:Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
snickerdoodles en thee, goeie combi voor een grauwe zondag
Bente heeft een keer in de sauna gezeten. Ze was toen bijna vier. We waren een weekend weg met vrienden en in dat huisje zat een sauna. Ze móest en zóu in de sauna. Wij hadden wel uitgelegd wat het was, maar ze wilde persé. Hahaha. Het hele sauna avontuur duurde maar liefst 20 seconden....quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh hier zit er ook een turksstoombad bij, dat vind ik altijd zo ontspannendMaarja, daar heb ik niks aan met Milou
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bente heeft een keer in de sauna gezeten. Ze was toen bijna vier. We waren een weekend weg met vrienden en in dat huisje zat een sauna. Ze móest en zóu in de sauna. Wij hadden wel uitgelegd wat het was, maar ze wilde persé. Hahaha. Het hele sauna avontuur duurde maar liefst 20 seconden....
foto's van kleinkind vanavond of morgenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet![]()
Zie ik helemaal voor me
[..]
Leuk woord, snickerdoodles. Deze witte/grauwe zondag wordt straks opgeleukt door bezoek & mee-eten bij de (klein-)kids
Ja! Ik wil wel eens wat anders inderdaad!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed Milou
Tezz, ik heb inmiddels dé kleur gevonden, donkerbruin (haast zwart) met een rode zweem (klinkt zo mooi) de kleur van een operazangereskennelijk
Van swartzkopf, ik zal het nr. eens opschrijven. Mss wat voor jou?
Ja, ben zo benieuwd naar het huis en Jess natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:08 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk Bluezz, lekker naar jullie kleinkind en kinderenhave fun!
Das ist Schwarzkopfquote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed Milou
Tezz, ik heb inmiddels dé kleur gevonden, donkerbruin (haast zwart) met een rode zweem (klinkt zo mooi) de kleur van een operazangereskennelijk
Van swartzkopf, ik zal het nr. eens opschrijven. Mss wat voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |